Bandy premiär idag

Idag ska man på första bandy matchen för säsongen ska bli skoj..Får hoppas att de vinner men man vet aldrig
Håller på att fixa lite käk just nu blir kyckling och ris å bea-sås *mums* Har vart tagit en dusch oxå så skönt verkligen.
Blev väckt idag men det va helt okej va hon som jag ska träffa på tisdag hon ville flytta tiden bara

Ska ta bussen till Ldk sen å sen åka med mamma sen..Har lagt fram kläder som jag ska ha på mej sen ikväll måste ju klä sig varmt *tihi*
Lite små mulligt ute men det är helt okej för mej tycker jag allt..Har lagt in lite mer låtar på Mobilen

Nu har man ätit så gott=0)
Har dammsugit oxå ska snart diska upp efter mej gillar inte ha disk så

Åkte med mamma hem förut och fick god mat blev räkmackor..
Grattis Vila vann med 4-1 mot bollnäs fast vilas målvakt blev utvisad och det hände lite annat imellan oxå..
Blev 7 tillläggs min i slutet..Inget roligt väder att se på bandy men va kul mycket folk va det
Nästa vecka spelar de mot Vänerborg tror jag
KOm hem och fixk se utröstningen på Idol och Lars åkte ut va tråkigt tyckte jag men men..
Imorr ska man jobba extra hos min faster lite cash extra sen ska vi kanske se den nya bond-filmn med pappa som en present på farsdag...

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback