jobb å jobb

Har jobbat en hel del sen sist...
En kollega har varit på semester så jag tog några extra pass så en vecka körde jag bara frukost va helt okej tyckte jag!!
Och chefen har vart på semeter oxå så han fått vila upp sig lite..
Vi behöver verkligen mer personal dels om man vill va ledig lr om man blir sjuk...
Förra helgen så jobbade man sen på fredagen kväll så va jag,emelie,linda,kajsa å jossan va å bowla i skövde va mkt trevligt,...
Och min sambo va på grabbkväll å hade det trevligt och han kom hem runt 02 tiden på natten...
Och på fredagen va det premiär för handbollen och det blev lika...
På lördagen jobbade man å det va väl rätt så lugnt sen så kom älsklingen hämta mej för att vi skulle åka på kräftskiva hos några grannar till mamma å pappa..va mkt trevligt...
Sen jobbade man på söndagen igen å det va en del folk å det va dåligt väder oxå sen kom älsklingen hämta mej igen å sen handlade vi å åkte hem å käka sen efter några timmar skulle han iväg å jobba...
Körde frukost på måndagen så det va rätt lugnt sen så åkte man hem la sig isängen för man hade sjukt ont imagen...

Nu blir det jobb 3 dagar sen på fredagen är det fest ska bli nice...

1 år

För någon månad sen så firade vi 1 år med älsklingen vi va ute på lördagen å då va vi ute på käka på kina restaurang sen så va vi på bio som va sådär men det va andreas som fick välja..
Sen på helgen va det lugnt sen så på måndagen jobbade man å när man kom hem så stod fina vackra rosor från älsklingen tack du är bäst är så glad att jag har träffat dej!!!

Hoppas att det kommer va vi hela livet...

Puss älskar dej

Semester

Helgen innan jag gick på semester på lördagen jobbade man sen gick man hem till en kollega för att fixa till sig för en inflytningsfest å min underbar pojke kom å hämta oss å ut till ardala för grillning å drcka lite gott sen så senare skulle vi spela brändboll menn det gick inte för bollen va trasig..
Jag å några kollegor samlade ihop till en inflytningspresent å vi köpte ett träd till dem...

På söndagen va det lugnt bara va hemma städa å tvätta å packa..
Måndagen så åkte man till skara för att fixa naglarna sen så åkte man med svärmor till landvetter för att hämta andreas kusiner från tyskland sen åkte vi in till stan för att äta på erics kök å då kom andreas in oxå vi åkte hem liten sväng sen så åkte vi hem till dem på lite fika sen åkte vi hem för att vi skulle upp tidigt dagen efter då skulle vi till Paris :)

tisdag så åkte vi hem till pappa för att hämta han för att han skulle låna bilen den vecka vi va borta.....
vi checka in å sen tog vi en fika sen så åkte pappa hem å sen så satte vi oss å vänta på att gå på...
Va framme vid 15 tiden sen tog det en stund till hotellet sen så packa vi upp lite sen så gick vi ut på stan å tog en drink sen gick vi hem å duscha sen ut å käkade lite gott kom sent isängen...

På onsdagen upp å göra iordning sig sen så fixa frukost som vi åt vid Eiffeltornet å vi ville gå upp iden men det va sjukt mycket folk så vi gick runt lite sen så vi en guide buss istället runt va grymt bra å kul sen så hoppade vi av vid Louvern så va inne där några timmar sen så gick vi tog nåt å dricka sen åkte vi hem till hotellet å duscha å sen gick vi ut å käkade lite gott som alltid sen hem kolla lite på tv sen somna...

torsdag: Återigen så åkte vi till Eiffeltornet å då ställde vi oss ikö det tog nte så lång tid å när vi stod där såg vi att toppen va inte öppen men när vi närma oss kassan så hade de öppnat toppen så vi åkte upp dit va skojigt å högt :)
Sen gick vi på en promenad å sen hem till hotellet å bara softa sen ut å käka å drack gott...

Fredagen så va vi på Disneyland å det va skoij att va där men det räcker med en gång va dyrt att gå in...
Tack älskling för att du tog mej dit

Lördagen va ute å gick på stan å kolla lite sen käkade å satt drack lite gott på ett mysigt kaffe :)

Vi gjorde säkert massor mer men kommer inte ihåg va vi gjorde men det va en helt underbar resa med älsklingen tack så mkt