jobb å jobb

Har jobbat en hel del sen sist...
En kollega har varit på semester så jag tog några extra pass så en vecka körde jag bara frukost va helt okej tyckte jag!!
Och chefen har vart på semeter oxå så han fått vila upp sig lite..
Vi behöver verkligen mer personal dels om man vill va ledig lr om man blir sjuk...
Förra helgen så jobbade man sen på fredagen kväll så va jag,emelie,linda,kajsa å jossan va å bowla i skövde va mkt trevligt,...
Och min sambo va på grabbkväll å hade det trevligt och han kom hem runt 02 tiden på natten...
Och på fredagen va det premiär för handbollen och det blev lika...
På lördagen jobbade man å det va väl rätt så lugnt sen så kom älsklingen hämta mej för att vi skulle åka på kräftskiva hos några grannar till mamma å pappa..va mkt trevligt...
Sen jobbade man på söndagen igen å det va en del folk å det va dåligt väder oxå sen kom älsklingen hämta mej igen å sen handlade vi å åkte hem å käka sen efter några timmar skulle han iväg å jobba...
Körde frukost på måndagen så det va rätt lugnt sen så åkte man hem la sig isängen för man hade sjukt ont imagen...

Nu blir det jobb 3 dagar sen på fredagen är det fest ska bli nice...
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback