fixat massor idag

Först vill jag säga att ni är dåliga på skriva kommentarer till mej*tråkigt tycker jag*


Idag har jag gjort massor vart på banken,handlat och efter mycket velande så gick jag till Vårdcentralen och tog Infleuensa spruta va bara inte jag som skulle göra det iallfall...    
Har lagat mat å diskat och tog en lång härlig dusch..Kan erkänna jag skulle gjort hemgjord pizza men blev inte så va lite saker som fattades så jag sket idet iallafall...

Vädret har vart lite kallt å mulligt idag men det har inte regnat så..Imorgon ska jag ta en sovmorgon tänkte jag allt
Ska posta ett brev bara så sen blir det lugnt ska kolla utbildningar å så

Sitter och väntar på Bonde söker fru och deckar seriern som kommer sen så.
På söndag är det Farsdag jag å min bror ska köpa nåt ihop tänkte vi så det blir bra...Helgen efter ska vi på farsdagmiddag hos mormor & morfar ska bli trevligt

Jag kasnke får nya grannar oxå för de håller på att fixa i den lägenheten brevid mej så hoppas att det är nån trevlig å rolig som flyttar in..


Undrar va man ska göra ihelgen då förutom Farsdag men vi fårse va det blir..Men jag tror att det blir lugnt orkar inte gå ut å om vi går ut så blir nog inte iskara så..

jag vill ut å resa lite nu eller iallfall en vecka å bara ha det skönt..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback