Sökt jobb

idag trodde jag att de skulle bli lugnt men inte det men jag va på AMS (jag hoppas att jag får stämpla nu annars blir det jobbigt)  pratade med dem sen va jag på Munken å lämnade in en jobbansökab kanske man kan fpå lite extra över Jul kanske om jag har tur...

Imorr ska jag till Ldk å åka med mamma sen ska jag å pappsen på Bandy på kvällen ska bli skoj man va ju inte på många matcher förra året så..Missar Idol imorr men det går ju repris på söndag så...

Sitter väntar på några program som ska börja så sen kasnke man kollar på en film sen fårse...
Hoppas att man kan få sova ut imorr eftersom de håller på att renovera i lägenheten brevid mej så..ska försöka dammsuga innan jag åker imorr så det är lite städat å fint..

Måste ner till mitt förråd imorr letar efter min halsduk om jag ska på bandy imorr så jag inte fryser.
Kärleken går skit va en kompis sa att man ska inte ragga eller man ska inte leta efter den rätte utan man ska låta de va så kasnke man hittar den rätte sen..

Om några helger ska jag baka julgodis å göra julsaker med kompisar ska bli skoj rikigt längtar till det =)
På söndag är det farsdag ska bli trevligt vi ska fira pappsen på lördag istället eftersom min bror skulle jobba på söndag så..

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback