It´s my birthday

Japp igår så jobbade man sen va man lite på stan med mamma å fick en present...
Sen på kvällen så åkte vi till några kompisar utanför lidköping..va en tjej från USA å hälsade på så va det lite fest med mycket god mat å dryck och trevligt sällskap verkligen.
Träffade Maja som man inte setts på månader typ
KOm hem rätt sen igår sen så sov man hemma hos mamma å pappa

Idag fyller man år blir 23 helt okej fick te,smörgås å tårta på sängen å lite presenter som en vägg klocka å en bröd kavle sen ett påskägg
Hade fått en present igår oxå från body shop!
Sen har man fått en del mess från släkt å vänner trevligt så
Har hjälpt mamma å städat lite inför söndag...sen körde jag hem till skara å handlade jag det sista å sen städa det sista å nu sitter man bara ta det lite lugna innan man ska in duschen å göra sig iordning inför kvällen..
Ska ha lite middag för kompisar å ska bli trevligt
Har lagt fram kläderna inför ikväll

Menyn för kvällen är

*Tacos med tillbehör
*Kladdkaka(köpt) med grädde
*godis å chips

Härligt väder ute så skönt!
Imorr ska man jobba igen hoppas att de blir lugnt å bara fika gäster!

Fårse vad som händer imorr kväll..Vill ut men det verkar som ingen ska ut typ eller nån jobbar...
Jag bakade den där KOla Pajen igår blev bra å god men va lite mäktig oxå tyckte jag allt
Ska inte glömma hämta smörgåsbottnar istan som mamma har beställt inför söndag

Sitter och kollar på Björnbröder den är så söt å gullig film
Jag hoppas att det blir en kul å trevligt kväll..

Skriver imorr igen

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback