Långpromenad

Idag har det vart lugnt på jobbet verkligen men det kommer nog va det hela veckan tror jag lite skönt
När jag kom hem så va jag på apoteket sen va jag å pantade burkar sen efter det så tog jag en riktigt långpromenad så gött i det fina vädert

Sen efter det va man och handlade lite inför fredagen  sen har jag bara softat å tjöta med kompisar och när jag skulle gå inför dörren där nere så råkade jag slå i min näsa gjorde skitont verkligen
Sitter och kollar på tv ska snart sova tror jag...

På onsdag ska jag baka den där pajen som jag har lovat några veckor nu
Träffade en kompis förut när jag va ute å gick

Har vart inbrott i en smyckaffär iskara idag lite läskigt verkligen
Ska köpa det sista på onsdag tror jag..
Ska städa lite mer på onsdag å lite på fredagen så blir det nog bra iallfall

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback