Påskafton

Igår hade jag lite middag för mina kompisar de som va här va Emma,Elin,Tess,Sandra,Andreas,Jesper,Ellen å Henrik..
Åt mat å drack gott sen så spelade vi lite spel å åt kladdkaka senare efter det och fick lite presenter som ett linne å träna i,sen presentkort på gina å ett fint halsband från B-young Tack så mycket! Va jättekul att träffa de man inte brukar ses så ofta...
Idag har jag jobbat va lugnt flest fika gäster eller nån som kom tog en öl å njöt av solen typ...
Blir inget kalas för mamma mår inte bra lite sjuk så vi bestämde vi att vi tar det senare...

Ska ut ikväll och det blir iskara hoppas att det blir kul...och mycket folk verkligen
Vart jättebra väder ute idag
Har på mej mina nya jeans,och mitt lila linne

Tess å Sandra skulle höra av sig när de skulle till stat sen
Imorr blir nog lugnt bara tror kanske man ska ta en promenad
Och man är ledig på måndag å torsdag å jag hoppas jag är ledig på lördag

Hoppas att det är bra musik å folk ute ikväll..
kanske man ska ut i LIdköping istället....lite roligt att träffa nytt folk ju
Fast egentligen orkar jag inte åka någonstans så
Sitter och kollar på Robinson...


Hoppas att ni har en bra kväll

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback