Påskdagen

MM då va påsken över för detta året vart helt okej..
Jobbade igår på dagen sen va det hem å fixa sig lite å så sen gick vi ut vid halv tolv å då träffade man en del som man inte brukar träffa som Mattias,Jonny å några till va skoj att se dem
Men hela stat va inte öppet va lite tråkigt men men..Jag va väl där typ 1½ timme..
Hängde mest med en killkompis Andreas
De spelade bra musik igår iallalfall

Idag har det vart segt verkligen lite bakis jag som brukar typ aldrig bli de...
Har städat å fixa lite hemma..Just nu kollar jag på Pearl Habor men kasnke fundera på att åka hem till mamma å pappa om jag inte gör det imorr...
Ska gå köpa pizza snart tror jag...
En kompis ringde mej igår halv fem å tjöta en stund men råkade somna i telefonen så jag la på bara

Vädert idag har vart helt underbart..
Det är mycket bra på tv:n sen...
Blir en kort vecka man jobbar sen Tis,Ons å fre..är ledig torsdag för då ska man till GBG med mamma
Och jag hoppas att jag är ledig ihelgen oxå

Sitter och dricker lite te just nu...
Denna dagen har gått så fort verkligen men det är bara för man inte har gjort nåt vettigt typ..
Skulle ha haft kalas idag för mej men mamma är sjuk synd å tråkigt för henne

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback