Tandvärk + kroppen

japp då har man lyckas få tandvärk idag inte alls kul verkligen men tur att man fixk tid dirket idag så...
Men jag fick lite övningar jag skulle göra...tydligen så gnislar jag tänderna å biter väldigt hårt tydligen när jag ligger å sover...Fick flourlackning förut som smakde banan så
Jag trodde att det skulle kosta skjorta men det blev inte så farligt ändå
Imorr jobbar man igen fast inte vill verkligen å det gäller samma på helgen hoppas att hon hittar en ersättar det är verkligen min å marinas lediga helg så

Va på Ug men det va inte öppet så jag får gå dit imorr igen sen ska jag till glasbanken eller om jag gör det på tordag
Kanske blir privat fest på torsdag hos en kompis i lidköping vore gött

Just nu siter jag å dricker en stor kopp te å sen har typ halvsovit hela när jag kom hem sen när jag vaknade så frös jag lite men det har gått över nu
Har oxå bokat tvätttid nu fick en ny klos istugan för min passade inte med nyckel så

Det skulle bli bra väder ihelgen upp mot 25-30 grader vore gött
Ska kanske träffa en kompis på fredag vore nice å gött
Sitter å kollar på sista programmet av Andra avenyn så
Imorr ska jag ringa folksam har sjukt ont i nacken nu så...
Ska nog laga lite mat sen imorr när jag kommer em från jobbet man spara ju så mycket pengar oxå
Och jag ska nog till banken på torsag å fixa lite saker igen

jag sa till en kompis att vi inte skulle höras på ett tag å det har vi inte gjort på typ 2 veckor nu visst det är väl bra men ibland saknar jag samtalen med han men nu är det som de,,,
Ska nog städa lite å sen byta lakan skulle gjort det idag men orkade inte det så
Har fixat deklartionen oxå så skönt att inte behöver bry sig om det nu så

Vart lite tråkigt å mulligt väder ute idag men ändå va de så gött ute tyckte jag allt =0)
Hoppas att man sover gott sen då behöver verkligen det dels att jag har ont inacken å tanden

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback