Småseg

Undrar va man ska hitta på dennan dagen då..men jag ska nog åka hem till mamma å pappa sen...Väntar på att de ska ringa å säga att de är på väg typ..De ska ha gäster sen å mamma ska bjuda på smörgåstårta...
Just nu sitter jag kollar på Bröderna Lejonhjärta
Har ätit frukost å bara tagit det lugnt...
Är lite grå mulligt väder ute idag...

Igår kollade jag på massor av filmer som gick på tv:n somna rätt sent igår...
Imorr ska man jobba igen*suck* men det blir en kort vecka får vi hoppas...
Va och duschade förut så vakna man ju till så skönt...
En kompis höll på att plugga teori för fullt sa hon å jag tror att hon kommer skriva iveckan som kommer...Så  nu känner jag att jag måste ta tag i mott körkort oxå vore gött att fixa det nu..fick min brors teoriböcker idag
Ska oxå sätta fart med de dä körkortet....
En  kompis dra till USA i juni som aiu pair va kul för henne att slippa svergie å skara framförallt

Ska se på 2 filmer sen ikväll...
Ska åka hjälpa pappa å handla sen ska bli nice...sen kasnke man får köra hem sen

Nu sitter man hemma hos mamma å pappa å är mätt å belåten...
Sitter just nu kollar på Harry Potter men väntar på en annan film..
Har vart lite småseg hela dagen verkligen...
Vill verkligen inte jobba imorr men jobbar bara 2 dagar sen ledig sen jobbar man fredag hoppas att man är ledig på lörgda vore gött och på torsdag ska man till Gbg med mamma nice verkligen =0)

Min bror va hemma hos mamma å pappa en sväng fick presentkort på Vero Moda
Hoppas att de blir lugnt imorr å resten av veckan
Fick lite löneförhöjning i lördags=0)
En kompis va hemma hos mej igår tills idag va trevligt verkligen

Hoppas att man sover gött inatt! Fast man skulle vilja ha nån att krama om å mysa med ju men men...

Det va som en kompis sa att man ska inte gå ut å ragga utan man ska låta de va så kommer den rätte...

Måste komma iväg å träna iveckan nu...
Ihelgen som kommer sden ska man på kalas his min kusse

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback