Det är över nu!

Först får jag väl säga sorry att jag inte har skrivit på länge men har inte haft tid...
Då va det snart fredag igen så gött verkligen,...
Har vart en bra vecka tycker jag allt har haft en del att göra lite gött så går ju tiden fortare...
Idag hade vi en kontollant på jobbet å det lät bra sa min chef sen när han hade gått...skönt det efter allt efter städande å allt..Så jag jobbade över lite idag men sen efter jobbet så gick jag till Banken för att fixa en sak
I tisdag så gick jag va på Coop å kollade lite sen så köpte jag nya skor va gött å de kostade bara 75 kr billigt sen så gick jag hem så det blev 2 flugor i en smäll....
De hade ett ställe med filmen "Män som hatar Kvinnor" på Coop å de hade ställt ut den i lördags å filmerna va redan slut...så de är populär film verkade det som...Fundera på att köpa den så jag kasnke går av där imorr med å kikar lite kanske lite kul att bara gå dit å  bara gå kolla lite på allt de har i lugn å ro typ...Kanske ska köpa nåt gott till helgen maybe lite godis eller nåt *hihi*

Har duschat å percis ätit Bacon & Ägg så gott verkligen,,..
Fårse om jag ska på Matfestivalen känns som att det är en festival som alla fjortisar går ut å festar å få sin första fylla så... Sen beror på hur trött jag är efter jobbet på lördag så kasnke blir en lugn kväll hemma kasnke tar en cider på kvällen låter lite gott ju =)
Och jag är lite sugen på köpa ett paket kräftor snart ju *mums* en det är tråkigt att äta dem själv ju =(
Sov så gött igår natt å jag gick å la mej redan vid 21 igår behövde det tyckte jag allt...
Om knappt 2 veckor ska man till gbg igen hoppas att det blir bra nu...
Imorr så visar de Sagan om ringen-Härskarringen ska kasnke se den visst att de är gamla men det är grymt bra tycker jag...
Jag hoppas att det blir en lugn dag imorr vore lite gött verkligen...Min chef sa att jag kasnke fick sluta lite tididgare imorr eftersom jag jobbade över idag men vi får se allt men det vore gött ju =)
Ska komma ut å gå en sväng ihelgen oxå behvöer jag allt å börja träna oxå..
Vill ha ett nytt jobb ekker börja plugga kanske...

Hoppas att ni har en bra helg

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback