Fredag

Nja snart är denna veckan över lite skönt...
Ska jobba imorr så kommer bli mycket att göra tror jag  för det är nån Dansgrej på torget hela dagen*suck*

Ionsdag va man på  ALlsång på olins med en kompis..Och de artisterna som va där va Linda Bengtzing, Magnus Carlsson å Scott´s =) Va sjuk mycket folk verkligen å det va så gött väder ute den dagen...men det har vart hela veckan...Jag träffade kompis Lala en sväng innan å tjötade lite men han skulle vidare sa han...

I torsdags va man på sitt första Amway möte va skojigt man fick höra massor av bra info om sakerna...
Men tiden va för kort tyckte jag allt men jag kommer nog lära mej senare kankse
Idag har jag köpt nya jeans på REA va skitsnygg tyckte jag allt

Va rätt lugnt på jobbet på dagen över lunchen men sen vid 3 tiden då passade det sig att komma upp å käka då va det en del  men det va skoj fick en del dricks =)
Jag blev lite jätteglad förut på jobbet för min Tennisspelare va upp å käkade igen va så skoj att se han igen han är ju så söt =)
Han frågade hur det va med mej..Och han hade haft kanonbra i Frankrike sa han..Han hade haft 2 regndagar sen resten sol det va runt 28-33 grader sa han och han va där i 5 veckor..
Han förgyllde min dag kan jag säga allt =)
Jag hoppas att jag kommer få se han fler gånger nu!!

När jag kom hem så städa jag lite å plockade lirodning lite behövdes verkligen..och sen tog man en långdusch
Sitter ochh kollar på Barnaskrik & Jäkelskap å försöker trötta ut mej lite...
Har oxå ätit lite va gött så
Jag hoppas att jag somnar gött sen....

Imorr ska man jobba sen ska man på Tjejkväll iskövde hos kompisen Ellen ska bli skoj blir nog lite drickande oxå...SKa kolla på va man ska ha på sig imorr kväll oxå...Ska kasnke ut imorr men jag vet inte...Kanske ska sova över där imorr men ja fårse...
Nästa vecka blir det fullt upp på tisdagen ska man till KSS sen AMS å sen på kvällen ska man på Teater Emil i Lönneberga i Linch och min Kusin är med och spelar
Och sen på onsdag ska man till stadsparken i Linch å lyssna först på Kusinen Anton å hans band som ska va förband till Scotts...
På söndag blir det bara vila tror jag...

Jag hoppas att man kommer få träffa både Caspian å Neo snart fundera på att köpa varsin nalle till dem...

Vart så gött väder ute idag lite synd att jobba inne då men va ska man göra man för njuta det när man går till bussen å sen när man kommer hem oxå....

Och jag vill bara säga och tacka alla mina underbara kompisar att ni finns!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback