Orka

MM japp va snart va det ny arbetsvecka då..Men jag är ledig på tisdag så gött tycker jag allt...Då kanske man ska träffa en kompis från skövde ska bli skojigt allt...och jag ska til KSS jag hoppas att jag får ett bra besked när jag kommer dit..I sept ska man till GBG igen...

Ifredgas va man bara hemma o tog det lugnt eftersom man skulle upp å jobba på lördagen och jag kan säga att det va en del att göra på lördagen men som tur va va vi 4 st ut i serveriingen....Va jag , Mirre , OSama å hans fru men det kändes som hon bara va ivägen hela tiden och att hon inte gjorde så mycket...Kändes som hon bara tog hand om sina barn bara...
Men det va skoj att det va mycket folk då gick tiden mycket fortare ju oxå...Och vi fixk mycket berömd för så vi slet å sprang hela tdien överallt...
Sen på kvällen drog man till skövde till kompis Ellen som skulle ha tjejkväll va mycket trevligt attt träffa hennes kompisar från skövde...TACK FÖR ATT JAG FICK KOMMA!! På kvällen satt vi tjöta massor å åt å drack gott och hade mycket trevligt..Jag sov över där oxå å Sia låg och sov hos mej va mysigt allt....
Och innan de kom så satt jag å gosa med ellen katt Sia så mysigt...
Sen åkte jag med Ellen hem för hon skulle vidare till Linch å träffa sin mormor...
SÅ idag är man rätt seg av sig så jag har bara vart ute på en långpromenad å handlat sen blev det att man hamna isoffa å bara slöa...

Jag hoppas att min tennisspelar kommer till jobbet imorr...Han får mej att må bra iallfall...Jag hoppas att jag vågar fråga om han vill kanske ta en fika eller fråga om hans nr.......
Hoppas att det blir lite att göra imorr så går tiden fortare och imorr kan man va upp längre för man är ju ledig på tisdag*wiie*

Måste kolla tvätt tid imorr måste verkligen tvätta nu...Jag hoppas att man kan somna tidigt idag..
Det blev ju inte tidigt igår kan man säga...
Hoppas att det blir bra väder iveckan men del säger att det ska regna hela veckan lite tråkigt ju =(...
Just nu vill jag inte va här överhuvudtaget...sorry

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback