Kultur å Ikea

Japp då va snart helgen över lite tråkigt det gick ju för fort tycker jag allt.....Men det har vart en bra helg tycker jag allt...
Ifredags så va jag bara hemma å softa efter en jobbig dag å veckan allt...
Sen på lördagen va jag hemma hos mamma & pappa å käkade lite å spelade kort sen kollade på film å bara va där så skönt efter en stund så skjudade pappa in mej till skara igen..
Efter några timmar så ringde R frågade va jag skulle göra å frågade om vi skulle kolla på film så han kom å så hyrde han en film å köpte med sig lite mat oxå...Filmen hette YES MAN med Jim CArry va helt okej tyckte jag allt...
Blev rätt så sent igår så slutade med att R sov här men det hände inget....
Och det roligaste allt det är alltid han som snarkar när vi sover ihop men denna gången va det jag som snarkade men jag är lite förkyld så...

Så han åkte hem vid 9-tiden pga att jag skulle åka till GBG med mamma & pappa så det kändes som jag körde iväg han men det va ingen fara sa han...
Så åkte vi å vi stannade i Allingsås å tog en fika sen så åkte vi mot Göteborg å där skulle vi på olika 3utställningar...Mamma sa att de va mest på Lapptäcken som hon ville se..
Sen efter det blev middag på Bambo vi åt sånn där Buffé men vi orkade bara ta en gång blev så mätta så...
Och sen avsluta vi dagen med Ikea va skoj å mamma & pappa skulle ha lite saker sen köpte jag 2 saker...
Men vi va inte ensam på Ikea så det tog en tid kön när vi skulle gå ut...
Åkte vi hem men jag sov hela vägen hem så gött verkligen tyckte jag allt...Och sen körde jag till skara
Vart helt underbar väder ute idag så skönt =)

Vill inte jobba imorr men va gör man inte för pengarna...
Iveckan ska man på Sminkutblidning med Amway ska bli skojigt allt =)
Måste hämta mina licner oxå iveckan kanske...
FUndera på att gå på Allsång i olinsgränd det är ju rätt bra artister som kommer så =)
Hoppas att det blir bra väder iveckan..
Har man fått sett kort på Neo oxå va så söt men såg ut som en sumobrottare *hihi* hoppas att man får träffa dem snart både Neo å Caspian...
Hoppas att man kan sova gott inatt nu...


Vill se Nya Harry Potter filmen å Transformers filmen....

Ska börja laga lite mat hemma nu så spara man lite pengar å så...

Sen måste jag börja seriöst att plugga igen vill verkligen ha det nedras KÖRKORTET nu!!



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback