Ledig helg

Har vart lite dåligt på skriva det senaste så här kommer en uppdatering på va som hänt iveckan..
Veckan har vart såhär..
Måndag: så jobbade man och det va väldigt lugnt tyckte jag allt...Kom hem lagad mat å bara softa varför tv:n
Tisdag: Gick man upp tidigt för man skulle till skövde och till sjukhuset KSS och tog lite prover sen åkte man hem och vilade lite efter ett tag så träffade jag Kompisen Sandra tog en fika på Nockes...och efter en stund kom en annan gemensam kompis Johanna va mycket trevligt va ju ett tag sen man träffa henne så så vi där en stund sen skulle jag vidare skulle till Linch å kolla på Teater min kusin Carro va med  de spelade Emil i Lönneberga och Carrro spelade Ida...Va skoj att se det va jättedutkiga...
Vi hade köpt lite blommor till henne och efter teatern så åkte vi hem till pappas bror å hans fru och käkade Pizza å drack kaffe oxå va mycket trevlig dag å kväll =)
Onsdag: Va det dags att jobba igen men det va lite att göra va gött det så gick tiden fortare..Skulle på kvällen gå lyssna på kusinen anton å hans band skulle va förband åt scotts men va trött¨å mådde inte så bra så jag åkte hem..
Torsdag: Jadu va okej dag men lite lugnt va tråkigt men jag fick lite längre rast oxå skulle ta med chefens barn på stan en sväng för nån kontollant skulle komma till jobbet så va det inte så bra att de va där..SÅ vi gick till leksaksaffären för en av barnen fyllde år så hon skulle vissa mej va hon önskade sig sen va vi och köpte glass
Sen när jag satt på bussen hem så ringde R tjötade lite frågade om vi skulle äta kvällsmat ihop och kasnke hyra en film så jag hann hem va hemma 20 min sen kom han å vi åkte iväg köpte mat å hyrde film...Vi hyrde filmen Motstånd  den va helt okej men den va lite för lång men...
Fredag: Va en väldigt lugn dag på jobbet va lite tråkigt...va lite skönt och det va gött väder ute så skönt...Så jag fick gå hem lite tidigare idag så jag hann med en tidigare buss sen när jag kom hem så va jag lämnade tebaxs filmen sen va ute å gick en långpromenad...
Hade tänkte att städa imorr men gjorde det idag istället så kan man njuta av ledigheten imorr..Va gött att få ha det gjort!! Ska byta lakan sen oxå!
Sen när jag kom hem så började jag storstäda lägenheten..Dammsuga,Torka golven  sen plocka iordning...
Men jag har tvätttid imorr men har det på morgonen gött att få det gjort...
Så nu sitter man kollar på Revy med Stefan & Kriset" Två ägg i högklackat"
Har vart och duschat oxå va gött!

Kanske åker till lidköping imorr å kikar lite men jag vet inte men jag ska nog ta en långpromenad kanske till Coop och kolla lite...
Fundera på att kolla på en film senare..
Ska kanske baka lite imorr men jag fårse...

Hoppas att ni har en bra helg

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback