Trött på skiten!

Ja va denna veckan snart slut...va vart en del att göra vart lite skönt det med så har tiden gått fortare...
Det kändes som man va knappt hemma efter jobbet för på tisdagen va man iskövde hos tess S å klippte mej sen på torsdagen va man på Cirkus med chefens fru å barn men det va en ritkigt kass cirkus tyckte jag allt...Men grejen va att hans fru å barn hade aldrig vart på cirkus så...Jag fick ju gå med gratis så...Så den kvällen va jag hemma sent åkte med min faster hem sen...
Sen igår träffade jag Favvo tjejen Marika så vi tog en fika.. va rikigt kul att träffa henne va ju ett tag sen man såg henne...Hon hade träffa en kille från göteborg så hon skulle väl senare flytta till Göteborg med han...
Vi satt nog å tjöta 2 timmar igår men vi hade så mycket att prata om ju!
Har vart jätteskönt väder hela vecka så underbart

Har vart lite jobbigt att jobba den veckan oxå får bara massa skit så fort man kommer dit..
Och sen när man går en sak så kommer chefen efter å gör om samma sak fast på hans sätt så det känns lite ovärt att jag gör det då...
Men det har vart bra vecka oxå för att han tennisspelare har vart å käkat varje dag! Han tyckte det va tråkigt att skolan hade börjat igen men han tyckte det va lite skönt oxå...

Nu sitter man hemma och dricker en kopp te å försöker tänka va man ska äta..Har vart tagit en dusch va gött verkligen =)
Ska kolla på film senare tror jag bara softa idag vart lite jobbig dag idag...Ibland så vill jag bara strypa min chef..klagar på allt jag gör typ...
Imorr kan man ta en sovmorgon tror jag allt...
Fundera på att gå till Coop å kolla på nya skor till jobbet behvlöver verkligen nu...
LÄngtar tills jag ska till Gbg så är man ledig så gött...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback