Vill bli mej själv snart!

Jadu va en ny arbetsvecka är väl okej tycker jag allt...Igår va det lugnt och idag hade vi en beställning på 15p sen va det jättelugnt verkligen...
Va iskövde och  klippte mej idag hos kompis tess blev bra men lite kort tyckte jag i bak men det växer väl ut...
Har vart jätteskönt väder ute idag det skulle bli det imorr å på torsdag med...

Sitter och kollar på film och dricker en kopp te å ska om en stund sova tror jag..
Jag tänkte igår att jag skule lägga mej tidigt men inte det!

Mm om några veckor ska man till Gbg igen hoppas att man får redan på nåt å kanske bli friskförklarad för när jag va iskvöde så sa det inget om det så..va lite knepigt
Så jag hoppas att man kan få bli sig själv igen..och va glad,lycklig å leva lycklig typ kanske man kan hitta sin rätte...
och man kanske bli sig själv som va man för 2 år sen typ....

Idag träffade man tennispelare va roligt allt...allt lika kul att se han men jag måste våga fråga om han vill ta en fika...
Ska jobba ihelgen å jag tror jag kommer få jobba 2 helger irad för den andra tjejen skulle bort nästa helg så...
Och nästa helg är det Matfestivalen iskövde kanske man ska dit vore skoj kanske om man får med si nån eller några =)
Nu har man sökt till Scan sö nötpackare Natt..men vi fårse...Vill ha ett nytt jobb..
Så fort man kommer innan för dörren så man skit för det gjort eller dagen innan lite trött på det verkligen...
Ska iväg å träna imorr tror jag allt eller ut å gå...och sen hem å laga mat...
Hoppas att man får jobbgrantin å a-kassa snart oxå..
Ibland önskar jag att man va lite igen eller gick iskolan så slappa man jobba tycker jag allt
Och jag pluggade teori när jag åkte hem med bussen va gött att komma igång igen..
På fredag ska jag träffa kompis Marika ska bli jättekul verkligen va längesen man träffa henne ska bli skoj att bara sitta och tjöta skit å minnen ser fram emot detta allt =)

hoppas att ni har det bra allr nu!!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback