1:a advent!

Japp helgen va jag hos ellen å kollade på Idol en kompis till oss kom oxå Linnea kom oxå en sväng men sen på lördag morgon så ringde de från ellens jobb så hon fick hoppa in å jobba 7-16 va väl måtligt roligt för mej men bra gör henne så.. Så efter några timmar på stan själv så åkte jag hem till skara å va hemma kasnke nån timme sen åkte vidare till lidköping för att åka med pappa hem till dem va lite mysigt..
På söndagen så va vi bjudna på middag hem till farmor å pappas bror Kent å joanna å lille Caspian kom oxå fit va lite roligt å mysigt sen senare åkte vi in till skara å kolla på Tomteparaden å så träffade jag kompis Lala å hans mamma å syster Emma å hennes son Alvin va så söt verkligen...
Fast på dagen på söndagen så hjälpte jag pappa med bygget med köket att skruva i skruv i gipsskivorna va lite roligt tyckte jag å lite svårt oxå..

Efter Tomteparaden så åkte vi till Coop å handlade å då träffade jag Favvo tjejen Emma va så skoj att se henne verkligen kändes det va ett halvårsen jag träffade henne...

Sen igår var jag hemma hos pappa å hjäkpte han hela dagen va skoj sen så körde jag hem till skara å så kom R hem till mej å käkade lite å myste lite va underbart...

Idag tog jag lite sovmorgon så va lite skönt har lite träningsvärk iarmen så jag bara tagit det lugnt bara..
SÅ jag tog bussen hem till mamma å pappa eftersom jag ska va här imorr å hjälpa han igen..SÅ nu sitter jag kollar på Wallander-film..
Åker hem på kvällen imorr för att packa lite saker inför torsdagen för åker jag till gbg igen ska blie lite skönt hoppas att det blit för sista gången typ så..

Sen ihelgen är man bjuden på glögg-fest hos ellens syster men jag fåre hur jag mår å så för jag vet inte vilken dag jag kommer hem men jag hoppas att jag kommer hem på fredagen...

Och jag måste verkligen börja köpa julklappar oxå har inte börjat känner mej lite stressad verkliigen jag hoppas att min bror kommer hjälpa till oxå vore bra verkligen...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback