God Jul

Först vill jag önska en God jul & Gott Nytt år till alla!
Hoppas att ni hade en bra jul och hoppas att ni fick många roliga paket =)

Började dagen innan så va jag hemma hos R å hjälpte han å klä hans gran å gjorde Köttbullar och sen kollade vi på film å käkade gott
Sen dagen efter så kom pappa hämta mej på förmiddagen och sen hämtade vi brorsan i lidköping sen va åkte vi hem till mamma..
Efter en stund så kom Farmor hem till oss så då så åt vi julmat å efterrätt..efter det så va det dags att dela ut klapparna farmor fick en del av oss men vi fick ett presentkort att gå på bio så trevligt =)

Sen skjusade vi in Farmor till skara till Marina där skulle hon va resten av kvällen å så fick jag träffa mitt söta kusinbarn Moa va så söt i sin klädning...
Och sen va det dags hem till Kalle å hans vänner men dock va det bara jag som va vaken då men det är lite mysigt att se på det iallfall.
Senare på kvällen skulle vi in till stan till mammas bror Roger med familj å fira där å de som va oxå där va Mormor & Morfar, Björn å Anton (han som spelar i  Zekes)
Fick mkt bra saker som ungsäkraformar,pengar,presentkort m.m
Va en mycket trevligt dag med  släkt å vänner!

Idag har jag inte gjort så mkt har städat å diskat lite sen har R vart här å kollat på film käkat å bara tjöta lite skit va skoj det...
Han å hans kompisar skulle ut på Harry´s igår men kom inte in för det va för fullt så de fick vända å åka hem igen...

Ska se på Robinson sen å sen visade de Robin Hood med Kevin Coster den är grymt bra!
Fundera på åka hem antingen imorr eller på måndag..
Måste egentligen gå å handla men kanske gör det imorr oxå så..
Sitter å kollar på Pettson & Findus så söt å rolig =)
Hela familjen ska kanske gå se Göta Kanal filmen vore skojigt allt

Sen efter Jul å Nyår ska jag börja sätta fart med att söka jobb oxå måste verkligen det!

Hoppas att ni får en bra Nyår nu

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback