Julpyssel

Ihelgen så va man på julpyssel hos familjen Bengtsson va mycket trevligt
Va en del saker man kunde pyssla med som
*smällkarameller
*Peppashjärtan
*Julgodis
nåt mer va det oxå

Sen så fick vi god mat å dryck sen va det dags för julklappsbyte med alla men vi hade en lite en  lek va skoj
Och sen åkte jag med mamma å pappa hem å kollade på Idol mamma spelade in det och rätt vann tyckte jag allt.
ERIK va klart gyrm men Calle va inte dum eller så

Sen på lördagen så började jag måla väggarna å taket ihallen va skoj men kletigt sen på kvällen blev god mat igen å Robinson å sen kollade man på Dansbandkampen mamma spelade in det oxå

PÅ söndagen va det dags att måla igen å hjälpte pappa med lite annat oxå sen på kvällen skulle de ha gäster så jag hjälpte mamma å städa å bakade en Kladdkaka blev riktigt bra tyckte jag..
Och jag spelade Bingo lotto å efter det så kollade jag på wallander filmen-hämnden hade sett den innan men det va ett tag sen ju

Idag har jag försökt att baka knäck men det blev lösa så jag ska göra ett nytt försök imorr med efter jag har kommit hem från lidköping ska dit på möte med syon
Ska försöka kolla lite julklappar imorr med när jag är där måste det nu...
Sen vill jag boka tid hos frissan egentligen men jag får se om jag har råd..

Nästa torsdag är det Julafton ju och det är verkligen inte nån julstämmning tycker jag allt.. så tråkigt
Har lite ont iarmen efter allt målande men skoj va det allt =)

Träffade min grannen förut pratade en stund va skoj å hennes Hund är så gullig å söt ju

På lördag är det final i dansbandskampen blir nog tufft för Zekes men det är roligt att de är i final iallfall tycker jag
Pappa hade vart å köpt julgran oxå så han ville jag skulle komma hem och pynta den..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback