Skratta lr Gråta?

Jag kan nog börja njuta av mitt liv igen tror jag allt...Och kunna va mitt vanliga jag utan  att ta på en mask på ansikte nu..
Itorsdags så åkte jag til Gbg igen å jag hoppas att det är för sista gången så och sen på fredagen så va det dags för opertionen och jag tror det gick fort men läkaren sa att det va nog sista gången jag va där å gjorde detta nu så skönt verkligen...
Sen på lördagen så kom min föräldrar hämta mej så va det dags för Ikea igen köpte lite grejor sen så gick vi in på Media Market kollade lite oxå..

Sen på kvällen skulle jag med till Frida på hennes julfest men jag orkade inte så jag va bara hemma å softade mycket...

Sov dåligt på natten mellan söndag å måndag så jag va upp tidigt för jag hade så ont sen så la jag mej isoffan å kollade på tv å somnade lite va så skönt sen senare på söndagen så ringde R frågade hur jag mådde å så sen efter en stund som kom R å hälsade på lite men tyckte det va lite jobbigt att han va här å sen efter tag så tog han min hand å frågade om han  hade gjort nåt å jag skakade på huvudet å kolla på Tv:n sen efter ett tag så började jag gråta å han frågade åter igen om det va han men jag sa att det va allt jag gått igenom så...Och jag sa att jag hoppades att det va över nu så...

Nästa helg ska jag följa med han å kolla på Julgran till han å hans mamma ska bli trevligt tror jag...
Idag har jag bara legat isoffa kollat på Tv å bara softat men jag kan inte göra så mycket nu ändå..men nästa vecka ska jag försöka baka lite tror jag...
Imorr ska jag på Coaching med gruppen sen tänkte jag gå kolla på lite julklappar tänkte jag allt måste börja göra det...

Sen på fredag ska man iväg på Julpyssel hos Bengtsson ska bli skoj hoppas jag och vi ska byta julklappar så det måste jag hitta imorr oxå..

Jag hoppas att ja kommer hitta den rätte snart vill verkligen det nu...
Sitter och kollar på tv just nu å försöker trötta ut mej nu för jag känner att jag kommer vända på dygnet just nu...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback