Snart Julafton

Ja då va det måndag å snart är det julafton*wiie*

Ihelgen så va jag ifredags hos mormor på kalas va mycket trevligt verkligen med god mat å träffa släkten oxå
Sen sov jag hos mamma å pappa den kvällen och då fick jag se deras nya golv i hallen va så fint å snyggt tyckte jag, sen på lördagen åkte jag med pappa på morgonen när han körde in farmor till stan å få tog jag bussen hem till skara å sov några timmar till sen va det dags att gå klippa sig va så skönt! Och man vill ju va fin i håret till jul å nyår ju*ler*

Och så här blev det nästa samma som förra gången men det är kort på båda sidorna..

Sen efter det så gick jag å småhandlade lite mat inför kvällen för då va det dags för finalen i dansbandskampen mycket spännade..SÅ jag va hemma å lagade panerad Kycklingfilé med Klyftpotatis å bea-sås va så gott.

Jo Dansbandskampen va okej Zekes kom vidare till andra spelningen men kom dela 3:a sen de ska va nöjda verkligen...Det va en del där i strängnäs.

Sen på söndagen så sov jag länge å sen va ut å gick långpromenad sen kom hem å åt frukost bara njöt av dagen sen kom R förbi kollade på film sen bara njöt sen gjorde jag en sats Knäck å gjorde några julgranskarameller oxå..

Idag så har jag tvätttid sen efter det ska jag åka hem till mamma å pappa va hemma hos dem några dagar ska bli gött och jag ska klä deras gran oxå sen på onsdag ska jag hem till R å hjälpa han å klä hans gran ska bli skoj å trevligt...Och jag ska hem å fixa ett presentkort till pappa i julklapp

Sitter o fundera på om man ska ut på juldagen eller ej men jag fundera på kanske gå ut i lidköping iår. För då träffar man nytt folk vore ju inte helt fel ju*ler*Och kanske gå ut å ragga lite vore nice kanske man hittar sin rätte men man vet aldrig....
Sen vet jag inte vad som händer på nyår tycker det är lite överskattat ju jaja det löser sig nog
Måste gå till systemet oxå fick lite gott*hihi*

Vill att kompisen Tezz som är i USA ska komma hem å gå ut med mej på Juldagen å festa loss vore skoj men det kan hon inte..tråkigt nog!

 Lite mysigt att det är lite småkallt ute då kan man sitta inne å mysa med en kopp kaffe lr Te bara njuta!
SKa nån dag kolla va man ska ha på sig på julafton.

Japp hoppas att det blir ett bättre år sen jag tycker att mitt år har vart sådär men det är bara jag har haft mkt för mej å vart på sjukan en del men det skönt att det är över nu iallfall ska bara på återbesök så.
Och jag hoppas att jag kan ta tag i mitt j*vla körkort oxå vore gött att ha det ju...
 
Hoppas att ni får en bra Jul & Nyår nu


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback