SNÖ

Det har verkligen snöat sen lördags så mysigt tycker jag..

Igår va man på möte med Syon på Campus va bra att få prata med henne och sen efter va jag på stan å fixade julklapparna...Och jag gick nog ialla skoaffärna å leta efter par snygga stövlar men hittade inga som passa mej så tråkgt men jag får nog leta vidare eller om jag väntar tills nästa år eller om jag får mina föräldrar att åka till Hecktors skor i Vedum.
Jag å min bror delade upp det så jag köpte till mamma å arvid köper till pappa men det är från oss tillsammans.
och sen på kvällen kom R förbi å käkade å kollade på filmen Flickan som lekte med elden. Jag tyckte den va grymt bra och jag vill se den sista av Stig larssons story.



Imorse va jag ut å gick en promenad och jag lämnade tebaxs filmen från igår sen va jag kollade lite i affärerna och jag hittade de jag sökte va lite gött så nu är man klar med klapparna så nu ska jag va hemma å mysa och ska försöka göra nya knäck fast med mammas recept denna gången sen ska jag kolla på den nya Wallander filmen som jag hyrde förut...
Och det snöar ute igen så mysigt...



På lördag ska jag klippa mej så gött verkligen sen ska jag väl hem iveckan kanske på fredag å hjälpa till med att måla å fixa lite..
SKulle ha målat imåndags men då skulle men kille komma å lägga klinkers i båda hallarna så då va det ingen ide att va kvar hemma hos mamma å pappa..

Imorr ska man till läkaren å pappa ska följa med då...
Man kan inte tro det men imorr är det precis en vecka kvar till Julafton känns bra...
Och jag längtar tills LoFA tuneringen är i idköping det är ju som en tradtion att gå på de ju =)

Ska ta ett varv med dammsuga sen å byta lakan sen å sen måste jag kolla om det finns nån tvätttid oxå sen måste jag kolla lite kläder till julfaton va man ska ha på sig...

Igår kväll så pratade jag med en gamla kompis som jag inte har sett på 2 år va jättekul verkligen och fick reda på att han hade flyttat till skara nu å vi är nästa grannar så vi ska ses nån dag..

Just nu sitter jag kollar på tv å myser med en kopp te..
Har tagit upp lite kyckling till middag ska göra en god sallad sen så...
Vill hitta nåt fint till jul å nyår men jag vet inte..Det är Vipkväll på Vero Moda imorr men jag vet inte om jag ska åka...

Ihelgen ska jag kanske åka med R å kolla gran åt han å hans mamma ska bli skoj tycker jag allt =)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback