Fredag

Jadu va ett tag sen man va här och skrev eftersom mitt internät har inte funkat så bra bara eftersom det åskade, blixtra å regna så mycket så det blev översvämning  typ överallt stan å va lite otäckt tyckte jag allt så jag började gråta tyckte inte alls om det ju :( av sig så kompisen R kom förbi å sällskap mej och trösta mej TACK för att du finns..

Igår va man på AMS igen tråkigt nog ju...fick sitta där typ 2 itmmar va inte alls skoj men men..
Ska gå prov jobba på ett cafe på måndag men ska säga att jag har fått ett annat  erbjudande så
Har jobbat lite idag va en del att göra för folket kom ju sent typ vid halv två lite kaos men det gick bra..
Inte långt för marina att gå på moderavsledighet då...
Imorr ska man jobba igen sen efter det så ska man till Skövde till Ellen å Henrik å se deras nya lya å träffa deras nya familjemedlem oxå

Nästa vecka vet ej va som händer eller jo ska på Synundersökning på tisdag sen ska jag bara ta det lugnt tror jag sen ska man jobba fre å lör sen på lördag då är det fest som gäller för den helgen är det Stochampionatet iskara ska bli allt skoj ju...Undrar va man ska dricka blir nog cider å lite jäger tror jag!
Sitter skriver på mina gamla dator å där funkar internät men inte på den andra dator lite konstigt ju..Så nu sitter man å betalar räkningar inte alls skoj ju men måste det ju så
Och jag har fått/ köpt en ny Boxer oxå så skönt så har man sina kanaler igen ju!

Ionsdags va det allsång i olins park iskara va nice å jag kunde höra allt från mitt fönster ju så det blev gratis så
Och i trosdags va jag å fika med kompisen tess va kul att träffa henne ju fanns mycket vi hade prata om så..vi sa att vi får göra om detta snart igen ju...
Har lagat lite mat det blev Panerad kyckling bitar å Pommes till så gott ska nog ta mej en kopp te snart
Hoppas att det blir mycket imorr med så går tiden fortare typ vore gött ju!
Jo förra veckan fick man lite kuvert av en gäst som brukar äta hos oss fick lite present ju :)
Nästa vecka dra mamma å pappa på semester då ska de till Norge sen till Strömstad vad roligt för dem
Och jag har fått tebaxs min mobil igen så gött verkligen så...
Fundera på att skaffa mej ett mobilbredband om det inte fixar sig på den andra dator ju...
Jo såg att Donken behövde folk men jag tror inte att jag kommer söka dit..Det känns som man har gjort sin kariär där ju så!
Hoppas att man kan somna gött sen vore bra ska åka lite tidigare imorr så
Sitter och kollar på film på 3:anCrocodile dundee i Los Angeles  helt okej men har sett den förut så fanns enda vettiga på tv som jag tycket!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback