helg

Nu va det ihelg igen då fast man jobbar hela helgen helt okej tycker jag allt...
veckan som vart ha det vart en heldel kan jag säga va okej men lite jobbigt oxå tycker jag allt...Som igår så fick jag min matrast vid halv tre lite jobbigt...
Vi har ju börjat med tacos buffé igen så...
Idag har det vart super lugnt så va lite gött det med tycker jag..och min kusse Peter ska åka tebaxs till Ithailand på söndag..Så han å Manda va uppe och käkade lite å så han hade vart hos farmor sagt hej då...

Itisdags va R hemma hos mej å då så hyrde vi en film men kommer inte ihåg va den hette den va helt okej...
Och i igår va han här igen..fast han va så snäll och kom och hämta mej i lidköping när jag hade slutat jobba men jag skulle bara till banken innan...Så han stod utanför mitt jobb å vänta så snällt så slapp jag gå till bussen i ösregnet och så kom man hem tidigare oxå
Sen hade han hyrt den nya Wallander filmen "kuriren" den va riktig bra allt...och sen hyrde vi en till film som hette Dejavu den va oxå bra kan rekomendera allt...
Så det blev en lång kväll med god mat å bra filmer och trevligt sällskap =)
Va lite jobbigt att gå upp idag men det gick ju bra sen efter en stund så

Ska jobba imorr och ska åka med faster in till jobbet spara man lite pengar så...
Men jag fundera på att köpa ett månadskort istället bli billiagre tror jag...

Och  innan det så tog jag en långdusch va gött så!
Har lagat mat och ätit gott sen så va man duktig att diska upp efter sig oxå...
Sitter och kollar på Snålvatten & Jäkelskap med Stefan å krister och äter lite popcorn å bara softar är så skönt verkligen
De visar Die Hard 2 kanske ska kolla på den fårse om jag orkar....
Och ska kolla tvätttid imorr innan jag åker till jobbet eller när jag kommer hem..måste verkligen tvätta nu!

Har lagt nya låtar på mobil oxå lite skönt att byta lite musik ibland
Det har vart gött väder ute idag oxå för igår så regnade hela dagen så tråkigt!
Hoppas att pappa kan komma och sätta upp tavlan rätt vore bra så
Imorr blir det lugnt efter jobbet rätt gött att bara va hemma och kolla på film bara va sig själv tycker jag allt...
Idag är det löningshelg! Wiiee

Får säga grattis kompis Elin som fyller år idag hoppas att du får en bra dag å kvällen tjejen!

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback