Helgen!

Japp då va det en ny vecka så har man börjat jobba på resturangen igen heltid så...
Och ihelgen va det Stochampionatet  va en del folk iskara då men jag va inte på travet för jag jobbade både dagarna fast bara på dagen så...Det regnade både dagarna oxå det va gött att inte sitta på Travet så

fredag kom man hem och bara softade o lagat god mat som Vitlöks Panerad Kyckling bitar med klyftpotatis va så gott å mjukstarta med en cider till maten för lördagen!
Sen på lördagen va det dags att åka att jobba va en del att göra men då gick ju tiden fortare ju!
och sen hem va hemma nån timme och softa lite å började fixa irodning mej inför Party och Förfest hemma hos Sandra va skitkul verkligen! Tack Sandra att jag fick komma så!
Sen drog vi till stadt vid halvtolv kanske men jag gick in å hem för att lämna in jackan orkade inte bära runt den ju å tänkte ju inte betala garderoben ju...
Där inne träffade jag Emma å Elin å massa annar folk men det kändes som jag bara gick runt å letade efter folk hela kvällen...Och jag träffade Favvo bruden Marika oxå men hon jobbade då så men vi ska kanske ses å ta en fika så ska bli trevligt tycker jag allt =)
Men jag träffade Favvo killkompis Mattias och han hade man inte setts sen vi va ute på Juldagen så..
Och han berättade en del saker så satt med han hela kvällen trevligt =)
Sen hade jag lite efterfest fast det va bara jag,mattias å andreas satt å bara tjöta å jag & mattias tog en jägershot

På söndagen tänkte jag ta en sovmorgon men mamma ringde väckte mej  vid 9 va lite jobbigt tyckte jag  men kunde somna om sen några timmar så
Så när man gick upp så va man ju inte så för fräch ju men efter en dusch så va man väl på G igen sen senare på dagen kom R förbi så vi hyrde en film och det va War of  War kan erkänna att den filmen va kass verkligen
Sen åkte han iväg en sväng så jag gick ut å gick en sväng sen kom jag bara hem å la mej isoffan
men senare på kvällen vid halv nio så ringde R igen frågade han om vi skulle kolla på en film till så va vi hyrde en till så då blev det Tears of Sun och den va grymt bra! Kan rekomendera den filmen så =) den filmen va rätt lång så det blev rätt sent som R åkte hem..
Det va lite jobbigt på måndag morgon när man skulle upp å och jobba men det gick bra efter ett tag så och sen på kvällen skulle vi till Kusse Anton på kalas för han fyltt 18 år GRATTIS
Han skulle ut på Måndaxsklubben så
Va shoppade lite igår oxå men jag behövde lite saker så...

Har vart en del folk de dagarna så...
Och idag har jag vart på Synundersökning igen eftersom jag har byt sort på lincer så se om det va bättre jag har nu så
Har vart precis å duschat ska bara sitta å softa framför tv:n nu först Allsång på Skansken sen Die Hard 2 ska jag nog se sen..Och jag har precis oxå betalat räkningar oxå så har man gjordt det!
Ihelgen blir det rätt lugnt verkligen så...

Har vart gött väder ute både igår å idag så
Skulle behöva helkropssmassages ju har ont överallt ju...
Måste köpa lös te imorr oxå...

Hoppas att det blir en bra vecka å helg nu iallfall så=)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback