Måndag

Helgen är över och den gick väldigt fort tycker jag allt..jobbade på lördagen å det va soft på jobbet sen kom man hem bara softa va uppe sent å kollade på film sent på kvällen...
På söndagen tog man en lite sovmorgon och sen tog jag en lite promenad va gött för det va helt underbart väder ute..Och när jag kom hem så ringde mamma å kollade hur det va med mej!!
och sen senare kom kkompis R förbi och vi hyrde filmen Valkyran med Tom Cruise va bra medn jag tycket att den va lite seg oxå tyckte jag....

OCh så va det en ny vecka..va en del att göra idag men det va skönt för då går tiden fortare så...
Min kompis R va uppe å käkade lite chockad när jag fick se han va lite roligt att se han...
Det har regnat hela dagen va lite mysigt tycker jag allt...När jag skulle gå hem så kom Marina uppe å hälsade på lite...
Och se när kom hem så hade ma tvätttid...

Kollade på Lotta på Liseberg förut
Har ätit lite å nu sitter jag kollar på BEck-Anonns mannen...
JAg måste ringa till AMS oxå om aktivitetstöd...och jag hoppas att jag får papper om A-kassan oxå
Kanske måste gå dit å påanmäla mej om det är så..jag vet inte
ÄR lite sugen på gå ut på Harrys vore skoj...
´
JAg läste på AMS hemsida om jobb såg jag att en familj i Lidköping söker en barnflicka vore skoj att prova på något nytt ju men jag vet inte...
Måste komma iväg och träna nu oxå har inte gjort det på nån månad ju...

Kanske ska träffa FAvvo tjejen Emma iveckan å ta en fika så trevligt verkligen...
Måste börja plugga igen teori så jag kan ta det j*kla körkort nån gång vore gött tycker jag allt...
Fundera på att skaffa Mobiltbredband istället eftersom Com hems bredband krånglar hela tiden ju blir ju så tokigt ju...

Idag fick jag se en jobbarkompis 2 månaders dotter Nor va så söt!
Längtar när jag ska till GBG igen hoppas att man blir friskförklarad oxå...

Jo jag köpte ett nytt busskort ett 30 dagarskort jag tjänar på det


Förlåt men jag hatar verkligen Danskar å Norskar de fattar inte va man säger å tvärtom typ...

Hoppas att det blir bra väder iveckan iallafall lite sol tycker jag allt.=)

Måste ocå ringa Medicin avdelning fråga de om en sak..



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback