Regn och Regn

Japp det har regnat hela veckan så tråkigt men lite mysigt oxå....
Jobbade i fredags å lördags va en del att göra men folket kommer ju alltid så sent ju..
Imorr ska man hem till mamma & pappa för att se hur de har det innan de ska på semester till Norge å sen vidare till Strömstad så..och sen  håller tydligen på att byta rum igen så de får tebaxs de rummet som jag hade när jag bodde hemma fast det va ju deras rum först så...
Skulle kanske möta upp dem i Linch imorr efter jag har provjobbat på Närsom eller jag ska gå dit å säga att jag fått ett annat erbjudande som jag kommer ta..

Monika sa att jag kommer få mer tider nu för nästa vecka går hennes dotter på moderavspening(tror jag att de heter)och då kommer monika gå in i köket å då behöver hon någon där ute som hon litar på och å sen ska jag några veckor jobbar några lördagar kvällar å stå och ta betalat..
Blir nog bra tror jag iallfall...
Nu sitter man på sin gamla dator igen för nätet funkar inte på den andra dator jag vet inte va jag ska göra riktigt så..
Min kompis R har vart här å kollat på den igen å så men han blev inte klok på det sa han! Och han hade men sig en film som han hade prata om så länge att jag skulle se så blev det av idag..Transformers som va grymt bra tyckte jag..kan erkänna att jag gillar inte robot-filmer men denna va bra å välgjord film så va skojigt att se den så! SÅ den kan jag rekomendera att se





Igår va man i skövde hos kompis Ellen å Henrik och fick se deras nya lya och sen fick man träffa deras nya familjmedlem Sia va så gulligt så :)..sen efter ett tag drog vi till par gemensam kompisar (Linnea å carl)  å där grillade vi å hade lite skoj drack lite vin  å sen spelade vi Buzz eller jag kollade på när de andra spelade så..Och jag fick precis veta att Linnea väntar barn va roligt för dem...G*R*A*T*T*I*S och de ska byta lägenhet oxå så det har många bollar iluften så..Kom hem vid tolv från skövde igår så..sen fick jag SMS från R sent på natten så men kunde somna om sen ändå

Sitter och kollar på film mätt och belåten det blev räkmackor till kvällsmat idag så gott ju och  nu försöker trötta ut mej men fårse när man somnar idag...
På tisdag ska jag på Synundersökning oxå kolla lincer å brillorna oxå det behövs verkligen allt
Ska försöka komma iväg å träna på onsdag om det är kass väder ute och jag behöver komma igång att träna igen så och om jag inte går till gymmet ska jag iallfall gå ut och gå lite så

Japp nästa helg så smäller det verkligen då är det fest som gäller för då är det Stochampionatet ska bli skoj kanske Ellen,Henrik,Linnea å Carl kommer hit å festar fårse! Hoppas att det blir mycket folk...När vi va hemma hos Linnea igår så delade jag å ellen på en flaska vin å jag borde skämas verkligen jag blev onykter på 1½ glas vin *suck* så jag undrar hur det ska gå på lördag..ska bara ut på lördag eftersom jag jobbar fredag sen dagen efter det...Men på lördagen blir det fullt ös hoppas jag allt!
Och iveckan måste jag köpa lite sprit o sen ska jag köpa ett flack med Red Bull oxå om jag ska dricka Jäger på Lördag..


Jag hoppas att man får se Caspian snart vore trevligt allt får man fixa lite present oxå så
Fundera på att plugga upp några betyg oxå på Komvux sen kanske om ska plugga senare eller nåt jag har ju en dröm att bli Målare ju(kanske låter lite konstigt)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback