Tisdag

Igår va man hemma hos mamma å pappa kollade lite å de va kaos hemma verkligen..och jag fick med mej 3 kassar å en stor låda med mina saker jag hade i rummet som mamma ville jag skulle kolla på men slängde sen en del som jag inte ville ha eller använda så..så det blev bara kvar en kasse å en väska typ..
Sen körde pappa in mej å hjälpte mej att sätta upp tavlor å några speglar i sovrummet men det skulle va 4 st men det va bara 3 st men när jag va nere iförrådet så hittade jag min sista spegel..men jag byte ut en spegel för den va massa märken på så..

IDag har jag vart på Synundersökning va lite sämre å jag ska byta lincer se om det hjälper
Sen va jag uppe jobbet en sväng å tjöta med dem lite å sen gick jag en sväng på stan å kikade lite sen käkade jag på Elaka Måns det va gott..
Sen tog jag bussen hem å sen gick jag ner för att städa lite förrådet å plocka iordning lite å slängde lite saker oxå behövdes verkligen tycket jag allt!
 Sen så la jag mej isoffan å kollade på en film som jag köpte idag det va " Där Fick Du" med stefan & Krister bra tycker jag allt

Sen har jag diskat sen plocka iordning lite sen nu sitter jag kollar på en film som heter Not another teen movie har sett den förut den är bra!
Fundera på att kolla på en annan film sen
Ska ta en sovmorgon imorr det behövs har gått upp tidigt varje dag nu så...
Och imorr ska jag ta en långpromenad kan man gå tänka lite för sig själv lite skönt att göra ibland!
Har vart å tagit en dusch va gött...
En kompis ringde förut å tjöjtade lite!
Måste kolla lite va man ska ha på sig på lördag oxå kasnke blir svarta klännig och jag undrar vart man ska å förfest ihelgen oxå...
Hoppas att det blir bra väder ihelgen oxå vore skönt ju =)

Nu har mamma å pappa dragit till Norge på semeter men de kommer hem på söndag igen
Fundera på att söka till donken igen för jag såg att de sökte personal för jag vet ju inte hur länge min faster kommer ha kvar resturangen ju!
Jo jag va på cafét Närsom  å sa att jag inte kunde jobba hos dem!


Hoppas att det blir mycket folk ute å kasnke man träffar en del som man har jobbat ihop med å några man har gått iplugget med!
Lite sugen att baka nåt imorgon med men jag vet inte va får se va det blir!!

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback