Torsdag

Jadu imorr ska man jobba igen men det ska bli gött det säger jag allt..
Lite tråkigt att bara gå hemma några dagar tycker jag allt! Fast idag har jag vart på Systemt inför helgen ska bli skojigt och jag köpte en ny cider som hade kommit sen om den är god...
Sen så kollade jag lite affärerna för att fördröja tiden lite...
En kompis va här en lite stund men skulle vidare å fixa lite saker!

Har precis ätit en god måltid det blir Lax & Färsk Potatis så gott verkligen
Det har vart så underbart väder ute idag så jag tog en långpromenad förut va så gött att komma ut att gå en sväng
Har fixat lite hemma oxå så det va lite skönt å sen har jag pluggat lite oxå men jag kan erkänna att jag inte har bokat nån tid än ska nog göra det eftersom sommaren kanske iallfall när jag känner mej redo så

Sitter kollar på Tv med en Kopp Kaffe och njuter lite så...
Fundera på att köpa ett mobilbredband till den andra datorn se om det funkar så sen ska jag nog säga upp bredbandet via Com Hem för funkar/ krånglar ju nästa hela tiden ju så
Hoppas att tiden går fort imorr å på lördag för jag vill verkligen hem tidigt på lördag efter jobbet å ladda inför kvällen för då är det PARTY på G!! men vi fårse vart vi ska va innan men jag hoppas det löser sig..
Och jag har valt kläder inför lördag oxå det blev den svart klänningen tyckte Emma att jag ska ha så det bli den...
Fast R tyckte att jag skulle ha den vita men det blir den svarta


   så här ser dem ut!

 

Jag vet iallfall att jag måste äta ordentligt på lördag så jag mår dåligt..Men jag kommer festa lagom är bäst ska bli nice verkligen!
Men om jag mår skit kan jag bara gå hem har ju inte så långt hem så*hihi*

De nya Lincerna funkar jättebra så det va nog bra grej att byta för mina ögon..men det kommer kosta skjorta ju men det är det värt så..men sen kommer jag nog beställa lincer från nätet sen så billiagre så!
Somna rätt sent igår men jag satt och kollade på film för att trötta ut mej igår och sen tog jag en lite sovmorgon idag va lite skönt!

Sitter och tjötar med en kompis på Msn som just nu bor i USA saknar henne mycket men man vet att hon har det bra å skönt för henne att slippa denna staden skara ettt tag sm jag vill oxå men..

Sitter och kollar på Unga Mödrar är bra tycker jag allt...Det programet får man allt att tänka till lite tycker jag allt är bra
Fundera på att ta en cider imorr efter jag kommit hem från jobbet för att komma ihåg inför lördagen...
Lite konsigt med mej jag har blivit så godis beroende*hihi*får skylla på min kompis R för detta tror jag allt

Jo jag såg en Kändis iSkara idag va nämligen Artisten Johan Palm han som va med i Idol!

Är så taggad inför lördag verkligen då är Party brudar ska man shake loss och ha skoj..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback