Veckan

Japp då va nästa denna veckan över...

Jadu veckan va rätt lugnt tycker jag allt...Fick slutat lite tidigare i tisdags å då va jag fika med Favvo tjejen Emma va så trevligt så å va kikade lite på stan oxå...
Har vart skönt väder ute iveckan några dagar så...
Och sen íonsdags jobbade sen va det cykeltävling iskara men jag kollade inte på den för jag åkte med R till hans mammas sommarstuga va jättetrevligt åtn god mat å drack gott sen så fiskade vi å jag fick napp va skoj tycker jag allt =) fast man va hemma rätt sent sen vi kom tebaxs till skara så hyrde vi en filmen BOLTden va bättre än va jag trodde.. så det blev sent isäng den kvällen..
Igår va det rätt så mycket på jobbet men då gick tiden fortare och sen kom man hem å sen efter en stund så tog man en dusch sen lagade man Bacon å Ägg det va gott de*mums*

Ser ut som det ska regna idag lite tråkigt men lite mysigt oxå tycker jag allt
MEn när jag kommer hem så ska jag nog städa lite ser ut som ett bombnerslag ju så
Efter kl 17 så har man ledig helg ska bli så gött verkligen å jag fundera på att dra hem till mamma å papa då...Och det är tydligen aktion i Saleby vore skoj att åka dit men vi fårse...
Och förgår fick jag ett Kusinbarn till Alexandra & Niklas har fått en pojke han ska hetta Neo..
jag hoppas att tiden går fort idag..och det kan jag säga att den gjorde va fullt upp hela dagen fick inte min matrast för än vid tre tiden...Det är mycket turister ilinch

Och nu sitter jag med en cider och njuter av att ha ledig helg =) och jag har diskat å käkat å städat lite å fixat lite oxå lite skönt så slipper man göra det på söndag så...
Sitter och väntar på att Bröllop & Jäkelskap som börjar om en lite stund...
Va på systemt oxå köpte lite
Har börjat få ont ihalsen oxå hoppas att man inte åker på att bli sjuk nu vill inte verkligen....

Behöver man inte lägga sig tiidigt ikväll så för man kan ju ta en sovmorgon så ska bli gött =)
R ringde förut frågade hur det va med mej å frägade va jag skulle göra ihelgen...Han skulle till Olstrop imorr tydligen för det va några Dansband som spelade....


jaja hoppas att ni har en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback