Allt går emot mej

Ja då har man städat lite å torkat golven va lite gött att ha fått gjort det så..men har lite kvar med städningen men tar det imorr tror jag allt
Sen fick jag veta att jag kommer jobba mindre några veckor nu eftersom det är inte mycket nu när alla typ semester så lite tråkigt så jag ska bara jobba lördagar typ sen om det behöver mer hjälp så ska de ringa sa de men!Har vart jättelugnt idag så... Lite dumt eftersom jag har en lägenhet att försörja oxå så
Mm så det är bara att börja söka nytt jobb eller extra jobb typ nu några veckor iallfall..ska gå till olins å kolla sen ska jag till AMS imorr å prata med dem så sen får vi se
Ska prata med hyrdsvärden oxå imorr..Måste tvätta oxå men det får nog bli nästa vecka så

Har precis ätit lite gott(rester) så nu är man mätt å belåten nu så...
Och sitter och kollar på Jönssonligan på Mallroca bara slappnar av bara
Så just nu känns det som jag vill gå å lägga mej å inte gå  upp igen....ALLT GÅR EMOT MEJ NU!!!*suck*
Måste köpa lite sprit tills på fredag så jag kan dränka mina beskymmer typ
Har vart å tagit en långdusch oxå va gött så..
Ska fixa lite saker imorr med men jag har avbeställt ena läkartiden sen ska jag ringa Com hem
oxå om trådlösa....Ska nog gå träna imorr å det är ju 1:a gången på länge men det ska nog bra tror jag så otränade är jag nog inte så..
Men kan se det lite så att nu hinner jag plugga till körkortet nu så =)
Kan ju passa gå till Vårdcentralen imorr oxå å ta proverna de ville ha så
Måste fundera på va man ska ha på sig på fredag oxå nu iinte lätt verkligen men det löser sig nog tror jag
Har lust att baka nåt imorr tror jag vore gott oxå så kanske det blir havreflarn typ tror jag *mums*
Just nu har jag ingen lust att fira midsommar när jag har det såhär typ
Ibland fundera jag lite på att bara flytta ifrån skara o börja om på nytt med en ny stad å nytt jobb å nya kompisar fast jag kommer ju kvar de vänner jag har oxå men det vore lite gött ibland oxå
Kanske man ska göra en ny säsong isälen vore lite gött de med att ju
Får inte glömma att ta upp kött imorr tills kvällen å ska jag köpa lite färsk potatis tror jag allt =)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback