Fint väder


Så härligt väder det ute idag eller det har vart det hela veckan så.. Fast jag tog en lite sovmorgon oxå idag va lite gött..
Så jag så s tog å gick en långpromenad å gick å bara tänkte för mej själv i lugn och ro va gött..Kändes som man behvöde det så
Sen efter det så va jag och handlade lite mat å ska snart ska börja laga lite mat tror jag allt..

Igår när jag kom så lagade jag Panerad Kyclingfilér å Pommes  blev kanon bra tyckte jag allt så..Fundera göra om det nån mer gång så
Kollade några filmer igår kväll så det blev rätt sent man hamna isängen men va gjorde det hade ju inget att passa idag så
Sitter och kollar på Jönssonligan största Kupp den är rätt bra!
Ska till AMS imorr å prata med dem om min ersättning oxå sen ska jag plugga teroi sen ska jag bara softa tror kanske dra å bada å kanske träffa en kompis vore skoj allt
Ska jobba både Fredag å Lördag nästa vecka helt okej för mej bara jag får pengar så..Behöver det ju så
Hoppas att jag får en tid iveckan till GBG oxå
Sen måste jag försöka boka om en sak som jag skulle göra på fredag men inte kan nu pga av att jag ska jobba lite
Och ska kolla om det finns nån klipptid oxå behvöer klippa min lugg å topparna lie oxå
Om 3 helger är det Stochampionatet men jag fårse om jag kan åka ut på travet om jag jobbar men utgång och då ska man shake loss verkligen ska bli nice det lär ju bli iallfall så trevligt verkligen och då ska jag ha min svarta klänning....Fast det vore ju skoj åka ut på travet ocå se å träffa mycket folk så..

Nu har jag sett kort på kusinbarnet caspian så sött av sig...Längtar tills man får träffa dem ska bli skoj*tihi*
Har ätit nu å mår bra och sitter å bara softar..
Och har vart ute å gått en sväng till för en stund sen va gött så
Åh va jag vill ut å festa nån helg nu längtar ju...har ju inte vart ute sen Valborg tror jag eller min kompis tezz avskedsfest
Hoppas att veckan blir bra iallafall hoppas att man hittar på nåt skoj..

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback