Fredag

Japp då har det gått en vecka och man inte gjort nt eller jo vart kollat på olika ställen om de behöver extra hjälp sen va jag på arbetsförmedlingen men det va ingen personal där så jag får går dit på måndag igen då..
Igår va jag på magundersökning inlidköping va lite obehagligt så...Och så fick jag inte äta fastande på 4 dagar innan  va lite jobbigt så det va bara äta soppor å dricka saft eller mjölk så men igår efter undersöking så åkte jag å mamma till donken å köpte  den största meny till mej*hih* va jättehungri så

Imorr ska man jobba igen ska väl bli okej tror jag..Sen har jag fått lite extra knäck ut av min granne för hon har nämligen hyrt ut sin lägenhet över sommaren så hon frågade om jag kunde kolla till den så att den såg fräsch nästa gäster skulle komma va mest norska tydligen men men lite extra pengar iinte fel ju*ler*
Har vart ner ikällaren med cd-skivorna å lite andra saker oxå sen resnat lite å plockat iordning lite så
Mamma undra om jag skulle med till strömstad men grejen är att de är när stochapionatet är så jag får avstå så
Ska laga go mat sen försk Kokt lax med färskpotatis sen ikväll ska jag göra ett försök at göra panerad kycklingfilé så
Ikväll är det Fotboll Sverige-England U21 laget sen efter det så revyn Två ägg i högklackat ska bli roligt att se den ju
Jättefint väder ute så gött verkligen hoppas att det håller isig nu
Nästa vecka ska jag träffa en kille om ett jobb ska bli gött att tjäna lite mer extra pengar så
Häromdagen hälsade jag på en kompisen Martin på stan va skoj att se han va ju ett tag sen..
Och nästa vecka ska jag träffa en kompis som man inte sett på några år ska bli skoj vi gick ju ihop på högtadiet å vi umgicks rätt så mycket under den tiden så men så började man gymnasiet å i en annan skola så träffades man inte mycket då
Helgen kommer bli lugn å skön verkligen så efter midsommar så behöver man det så
Just nu sitter man kollar påtv å dricker en kopp kaffe å bara  har det bra så..
Hoppas att man får ny tid till Gbg snart så kanske man blir friskförklarad så
Sen vore gött komma iväg å bada lite men jag måste ju erkänna att jag är en liten badkruka så men det är bara skönt att ligga på stranden å kolla på folk så

Hoppas att man kommer iväg till gbg å träffa Maja oxå kasnke vi kan gå på liseberg vore skoj ju man har ju inte vart där på några år så
Sen vore skoj att åka till sthlm å träffa några kompisar där med ju
Fundera på söka till sälen igen vore skoj men jag vet inte eller så
Ska nog ut å gå en sväng senare kanske så vore gött i det fina vädret så
Hoppas att ni alla har en kanon helg

Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback