Fredag

Nu va man här ige men nu sitter jag å skriver på en nya(beganade) datorn så verkligen gött...
Min kompis hjälpte mej med den å fixa upp den lite...Tack så mycket för hjälpen
Har lagat mat va gott sen har ja kollat på Talang sista semifinal...och nu kollar jag på Berg flyttar in å idag är hon tro eller ej är hon iskara hos Bert Karlsson och det är nog första gången jag ser han rör sig typ*hihi* Visst ibland kan jag tycka oilla om bert men vissa stunder så är han rätt snäll oxå så..
Mamma ringde mej förut frågade hur jag mådde å så sen frågade hon va jag skulle göra ihelgen...På söndag ska vi till Ikea igen ska bli skoj ska köpa mej en ny stekpanna oxå...

Gick upp tiigt idag för jag skulle ringa avboka eller byta  en tid på sjukan...
Somna ganska sent igår men grejen att jag va inte trött så
Har vart lite tråkigt å konsigt väder ute idag vart lite mysigt ju å sitta inne då...
Hoppas att man kan sova gott sen då..Undrar hur det går i matchen imorr då man får hoppas att sverige vinner då =0)
LÄngtar tills man får tebaxs på skatten så gött  men ska spara dem tror jag allt..
Jag vet inte om jag ska rösta på söndag orkar ärligt talat bry mej ju
Nu har jag oxå avbeställt några kanaler på boxer blev ju så dyrt tyckte jag allt
Ska nog plugga lite imorr oxå behöver det å sen ska jag nog försöka boka tid oxå
Började kolla på Skärgårdsdoktorn igår kväll hela den serier den är ju så grymt bra å har hört att de ska göra en långfilm av den oxå lätt att jag ska se ju
R va här igår med lite mat å kolla på datorn å han städa å diska åt mej för han tyckte att jag inte skulle röra mej för mycket så TACK SÅ MYCKET!! Du är guld värd det vet du!
Sitter o kollar på en film soomm går på tv...
Börjar bli lite små seg av mej men det är vl bra kanske...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback