Helgen

Nu va snart slut på långledigheten..men det ska bli gött att komma igång att jobba igen och träffa lite folk oxå så och jag måste säga de även om det va gött att bara ligga hemma så..
SKa nog köpa soffa iveckan tror jag allt...det blir nog lädersoffa iallfall så blir nog bra med det så och jag ska sätta ut min andra soffa och lite andra saker på blocket eller nåt så..Känns som det börjar bli lite mycket saker i mitt förråd där nere så behöver lite mer plats ju
Nu är studenten över å de hade inget roligt väder det tokregn både  Onsdag å Fredag ...tycker synd om dem!
På fredagen va vi på uppvaktning till en granne deras yngste son tog studenten va kul att träffa han ju har inte sett han sen jag tog studenten å det va ju 4 årse så och hans bror hade jag inte eller träffat på länge va skoj att ses...
Fick god mat å dryck så
Sen på lördagen va det dags för att åka på släktträff va skoj det med fick träffa en lite ny syssling oxå som hette charlie(gulligt)...mycket tjöt å god mat så..sen åkte man buss hem å trodde jag skulle hinna se studenterna skulle till sin bal men det hann jag inte sorry va ju lite synd så det blev att gå hem å softa framför tv:n bara

Idag har jag inte gjort så myckret pluggat teori å sen bara tagit det lugnt...Och har sutit å tänkt lite om en viss person att jag borde nog säga til han att vi ska inte ses eller höras överhuvud taget mer men det är svårt ju...
Han har ju hjälpt mej så mycket med allt så så kan inte eller så
Och jag har möblerat om lite vänt på Köksbordet och plockat iordning lite så...
Ska snart ta en kop kaffe bara njuta lite
Inte många dagar kvar tills midsommar så ska bli skoj tycker jag allt måste till systemet iveckan å fixa lite gott att dricka
Solen har tittat fram idag men nu blev det lite mulligt så men lite mysigt ju
Det blir en mjukstart iveckan eftersom vi bara jobbar till torsdag för midsommar är på fredag då brukar de ha stängt så
Måste fundera på va man ska ha på sig på midsommar så..
Och har precis käkat en god pizza va gött orkade verkligen inte laga mat men det ska jag försöka laga mat iveckan sen måste spara pengar...Och sen ska jag komma iväg å träna ltie iveckan måste det så!
Jag måste gå till hyrdsvärden oxå iveckan så med nyckel *suck*
Va lite skoj att träffa sin bror igår oxå det är inte ofta man träffar han ju så

Kommer nog ta en promenad till Jysk imorr så får jag både frisk lufr å motion så och så har jag nåt att se framemot när jag kommer fram till mitt mål =)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback