Midsommarhelgen


De så har det vart Midsommar över igen va okej..Va hemma hos en kompis å hennes famlij brukar ha fest varje år så det va skoj och man fick träffa en 4 dagars bebis va lilte gulligt allt =) och sen så träffade man folk som man inte träffat på några år så det va skoj att prata lite minne å så..Och vi dansade runt midsommarstången va nice..
Va det lite konstigt väder hela helgen lire regn sen kom solen så det blev gött..SKulle sovit över men åkte med några som bodde iskövde så det va lite skönt att att sova i sin egen säng tycker jag allt..
ELlen hade bjudit en kompis och han verkade lite konstig å va på mej hela tien va lite äcklig tyckte jag allt..
Va god mat som vanligt så å mycket sång  dans å festande mycket trevligt tycke jag allt..
Igår tog man en lång sovmorgon typ till ett sen låg man bara isoffan och sen efter ett tag så va man köpte man lite mat  sen så ringde R frågade om vi skulle hitta på nåt så vi hyrde en av de nya  Wallander-SKulden film trodde vi iallfall  Den va bra tyckte vi men lite sorligt oxå sen kollade vi oxå på en som hette TRansopter 3...Kan rekomendra allt


Handla om att han skulle Den dödsföraktade bilföraren av dem alla är tillbaka på ett sista uppdrag och han har utrustat med ett metallarmband å fick han en bil oxå att köra men grejen va oxå att han fick inte gå mer än 25 meter från bilen då skulle de hända nåt...
Och sen va det lite kärlek med ibilden oxå...
En bra Action!!

 Söka jobb å skriva ett CV å skicka tiill mamma oxå kanske man får jobba lite på hennes jobb så..
Och ska plugga lite imorr oxå..Sen igår pratade jag men kompis som jag gick me i högstadiet...SÅ vi har bestäm att vi ska ses å ta en fika å prata om minne å så...
Sen iveckan ska jag till läkaren igen fast i lidköping å göra nån undersökning oxå...
Och sen ska jag kanke träffa några andra kompisar oxå vore nice oxå
Ska snart ta mej en kopp kaffe å bara njua av resten av dagen typ så
MM ska värma lite mat sen oxå börjar bli lite hungri och så ska jag försöka att inte äta så mycket skräpmat eller utan försöka laga egen mat en del nu så
Ska komma iväg å träna imorr oxå kasnke man kan göra redan på förmiddagen efter man har tvättat klart så..behöver komma igång igen så va ju ett tag sen man va där men ska ta det lite lugnt nu ibörjan såg
Häromdagen så städade jag å torka golven gjorde så fint verkligen va lite gött innan midsommar tyckte jag allt =0)
DEt skulle bli bättre väder iveckan sa det så skönt..
Kanske ska passa på att byta lakan imorr oxå vore skönt å gött

Hoppas att ni har haft en bra Midsommar!!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback