Ny klippt

Pust å Stön det är verkligen varmt ute men det är väl bra...Lite kul för oss för så klagar vi att det är för kallt sen klagar man att det är för varmt..man är aldrig nöjd typ
Japp då har man ett nytt jobb ska bli intressant hur detta ska gå men jag hoppas att de kommer gå bra..
Det bästa är att man får va sin egen chef å jobba i sin egen takt så...Så det jag har börjat med är ett företag som Amway ska bli nice får åka på kurser..
Det går ut på att sälja saker via internät som smink,vitaminer,hå/hud saker...och man får pka på olika mässor å sånt lite skoj ju
Sen efter et så gick jag klippte mej blev nöjd det är som förut typ så gillar den frissan så..Och många tycker jag passar iden så å snygg så...
Sen gick man hem laga mat å bara softa serru..senare ikväll ska man till kusse Peter som fyller år idag så STORT GRATTIS till dej!! Så det blir en promenad dit sen så

Imorr ska man plugga(jag ska banne mej ha det j*vla körkortet nu) lite och ut å gå en sväng tror jag allt å sen träffa en kompis ska bli nice så så..bara en lugn dag å dagen som den kommer å inte stressa till nåt å ska jag nog städa llite oxå så och kanske boka tvätttid..
Och imorr kommer en kompis hem från Grekland har vart där en vecka skönt för henne..
Tog en lite sovmorgon idag somna rätt sent igår eftersom jag kollade på Beck filmen igår
Jag fick kort min kusinbarn Caspian va lite roligt så =)
Hoppas att min lycka vänder snart med allt verkligen..
LÄngtar tills Stochampionatet då är det verkligen fest "Fullt medvetlös"
Och jag ska nog ta en promenad imorr oxå det är bara skönt att gå tänka för sig själv ett tag så

Är sugen på att ut å resa lite med det är ju det man måste ha pengar så..
Nu har man kommit hem från kussens kalas va mycket trevligt med god mat å god tårta har du gjort kussen"tummen upp"..Sen fick man träffa hans tjej mandy väldigt trevlig tjej är 1 år yngre än mej...
Sitter och kollar på film är inte alls trött nu så...
Lite sugen att gå på en måndaxs klubb men jag vet inte fårse om jag får med mej nån att hänga på ju...
Måste koka ägg imorr tänkte göra räkmackor kasnke imorr kväll så..det ska bli gott så *mums*
Vill åka till Liseberg hoppas att man kommer iväg vore skoj å gött ju
Hoppas att man får tebaxs sin mobil snart så man har alla nr å sånt vore gött att ha det igen men...



Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback