Skattepengar

Jadu va denna dagen snart över! vart en lågn å tråkig idag men det har vart så alla dagar typ så...
Men jag har oxå pluggat lite å sen kollat på film...
En kompis kom å hämta min andra datorn han ska fixa lite med den lägga in lite bra program å rensa den lite mer så...
Han hade med sig lite mat till mej oxå lite gulligt å snäll av sig å ser till att jag har allt å frågade om jag behövde nåt eller så...Som tack ska jag bjuda på middag som belöning tror jag allt =0)
Just nu kollar jag på en serier å bara softar typ ska försöka trötta ut mej så jag kan sova ordentligt inatt eftersom jag somna halv tre inatt vet inte varför så..
Imorr ska jag gå köpa cd skivor så jag kan bränna ner mer musik så jag kan spara dem vore gött
Det är inte många dagar kvar för studenterna istan..vill oxå ta om min student vore nice verkligen..
Och idag har man fått sina skattepengar oxå så gött verkligen..men ska spara dem ett tag å se så hyra å sånt blir betalat så kanske man kan köpa sig en ny soffa vore mysigt
typ sånn här..denna soffa är i läder men jag vill nog ha den i tyg tror jag å grått/svart...Lite sugen på att köpa en ny soffa den man har nu har jag ju haft ett tag nu så..börjar lite sliten å så

Fundera på att baka nåt imorr oxå typ som Kokostoppar eller havrekakor
Måste handla lite imorr fundera på att gå till Netto göra det är ju typ som Lidl så
På fredag ska man på studentfirande ska bli kul å átt träffa de igen..Kanske man får lite god mat oxå sen kommer man sova hos mamma å pappa eftersom vi ska på släktträff dagen efter så..
Imorr är det match igen Sverige-Malta får hoppas att de vinner så..Och jag hörde att Zlatan blir den nya kapten ilaget hoppas att han spelar bättre imorr än va han gjorde i lördags...
Ska nog dricka lite på midsommar iallfall kanske några cider eller nåt...Vill inte va för onykter när mina föräldrar är med..men gör som jag vill är ju myndig å så..Kanske man tar sig en snaps man vet aldrig(tihi)
Och veckan efter midsommar ska jag va katt vakt ska bli skoj då kommer jag bo i Lidköping i en vecka så...
Ska nog laga lite mat imorr så spara man lite pengar iallfall..ska ta upp lite kött imorr får inte glömma det iallfall
Har öppet isovrummet för att bli svalt å skönt sen när man ska sova..Ska oxå gå till hyrdsvärden imorr fixa min tvättnyckel måste det igen så
Ska fundera lite på va man ska ha på sig på midsommarafton kasnke klänning eller jeans å linne blir kanske oxå fårse
Fundera på kasnke åka till lidköping på torsdag kolla lite på jysk se om jag hittar nåt bra å lämpligt så..
Och jag hoppas att jag kan ha trådlöst snart oxå på den andra dator så jag slipper alla sladdar å skit ju vore gött så kan jag ha datorn isovrummet oxå
Jo jag har burit ner lite saker i förrådet oxå idag så det va lite gött att få bort det i lägenheten så...
Så fort jag blir bra å frisk ska jag börja träna för fullt igen så behöver det verkligen så

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback