Soft

Va lite jobbigt att komma upp ur sängen imorse men efter nån minut så gick det allt så
Japp då va denna dagen snart över då vart en helt okej verkligen va  en soft da p jobbet så
Har vart elt underbart väder ute idag synd att man måste jobba men va gör man inte för pengar så
Sitter kollar på Tv å bara softar så
En kompis va här med min andra dator  han har formtera om den å litet annat!va lite skönt att få tebaxs den ju men så försökte vi få igång mitt trådlösa nätverk men inte det ska ringa Com hem imorr tror jag  å fråga dem vaförr typ vore gött att ha trådlöst ju

Är ledig på torsdag med då ska jag gå träna sen ska jag storstäda lägenheten vore gött innan midsommar så o gå till systemet oxå köpa lite*tihi* ock ska gå prata med hyrdsvärden om hyran lite knepigt tyckte jag allt...
Lite seg av mej..sitter å kollar på film just nu så..
Måste fundera på va man ska ha på sig på midsommar då fårse=)
EN kompis va uppe å käkade på jobbet idag va lite skoj  tyckte jag allt
Måste spara pengar oxå lite nu å om jag ska byta soffa så..Hoppas att de köper min soffa vore gött tycker jag allt
SKa ringa sjukan imorr å avbeställa en tid så
Jag hoppas att de dra hyran imorr så vore gött så va det avklarat typ
Va köpte donkenmat förut va lite gott man ska inte äta det för ofta men nån gång ibland så *hih*
Skönt att man har mat tills imorr när man kommer hem från jobbet å så
Hoppas att de bli lugnt imorr med vore lite skönt det..tycker synd om marina som ska jobba å slita när hon är gravid ju men vi har ju ingen kock annars så.....Tur att hon finns så =)

ska nog sova nu!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback