Söndag

Japp då va snart denna helgen över vart en rätt okej helg...
På fredagen kom en kompis förbi på kvällen å tjöta det lite skit va mycket trevligt
Igår va det Nationaldagen va okej va lite aktiveter istan så jag va å kollade lite men inget roligt så så jag gick hem å kollade Astrid lindgrens filmer som Emil å Ronja...På kvällen lagade jag mat så  va det dags för matchen Sverige-Danamrk och det va STORT FIASKO matchen  så dåligt verkligen..De missade en straff å massor med målchanser..*suck* Efter matchen kollade jag på filmer som Sprängaren å Paradiset...SOmna kasnke vi 02 igår va lte trött imorse..
De spelar en ny match på onsdag mot Mailta hoppas att de vinner då men som sagt man vet aldrig...
Och idag spelade Robin söderling final i tennis men det gick  inte så bra men vi ska va stolta över att han blev 2:a i cupen
Va på Ikea idag igen med föräldrarna köpte lite småsaker sen skulle mamma å de köpa sina skåp till tvättstugan
SÅg så många barnfamljer å sånna som skulle ha barn som va på Ikea idag va lie mysigt då kändes som jag själv skulle tänka mej ha barn snart typ...men et blir nog inte än på ett tag så
Har regnat lite idag va lite mysigt att åka bil då
Och kom precis hem från mamma å pappa oxå har precis duschat å nu kollar jag på film å bara softar typ...
Imorr ska man till Apoteket sen ska jag nog ut å gå lite å så beror det på va det är för väder oxå
Ska kanske träffa en  kompis iveckan oxå
Måste gå till hyrdsvärden igen om min tvättnyckel igen blir så j*vla trött...
Tog med mej några filmer från mamma å pappa så jag har nåt att göra iveckan
Va o röstade idag så tråkigt verkligen jag bryr mej inte alls om det typ så
Om 2 veckor är det midsommar det går fort verkligen så då ska man va hemma hos bengtsson
Man har vart duktig som ha lagat mat hela helgen inte köpt nån skräpmat lite stolt av mej..
Sveriges Damer vann sin match i handbollen idag å de spelade i Skövde tydligen så
Hoppas att jag kan somna nåt sådär itid idag behövs tycker jag allt så
Ska försöka ta tag i mitt liv typ nu vill verkligen det nu så...
Imorr ska jag plugga lite tror ja med vore gött att fixa det snart ju sså slipper man åka snålskjus på alla typ känns lite dumt tycker jag allt
Sugen på nåt gott ju men jag vet inte va typ...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback