Fredag

God morgon på er alla! Efter några timmars sömn har inte vart lätt att sova inatt har tänkt mycket sen va det en del folk på ute igår kanske fira att Sverige vann igår mot Malta med 4-0 va skoj för dem allt
Idag ska jag försöka städa lite å torka golven å så sen blir det nog att mys isoffa med en bra film ska nog kolla på Australia mamma hade lånat den av en kompis...Nu har jag kolla på Australia en va bättre än jag trodde tyckte jag allt så va lite romatisk å lite dram så de va okej och dn va väldigt lång så det gällde att man hängde med i hangligen så

Imorr så springer studenterna ut i Skara å SKövde kul för dem hoppas att de får bra väder...Skulle kunna lät ta om studenten om jag fick chansen ju men men...
Ska på studentfirande imorr men vi ska inte till skolgården för mamma å pappa jobbar så..

Va och handlade på Netto igår va okej men om jag sak jämgöra Netto med Lidl så är nog Lidl bättre..För netto va det så rörigt å de hade inte så stort sortement som Lidl så...

Fundera på åka in lite tidigare imorr till Linch å kolla på soffa å kolla lite iaffärer imorr så sen ska man hem till mamma å pappa efter det så
 
Igår va han R här igen med datorn han har fixat den nu TACK SÅ MYCKET för hjälpen! Du är Guld värd det vet du!
Idag tar skara å skövde studenten och det inget roligt väder alls det tokregnar ute...
Har vart tagit en dusch å äter frukost i lugn å ro typ lite skönt...
Ska sova hos mamma å pappa ikväll
Jag hoppas att pappa rinder snart igen så skulle kasnke han komma å hämta mej sen..får ta bussen till Linch sen så det blir bra
Nu ska jag bara få igång mitt trådlösa nät oxå så vore gött  att slippa alla sladdar så..
Om en vecka är det midsommar ska bli skoj träffa alla igen så hoppas att de blir bra väder då
Idag är det final på Talang hoppas vi hinner hem till de ikväll så


Ska fixa iordning mej nu lite nu men hoppas att ni har en bra helg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback