Vill inte

Nu är man här igen känns som man inte har nåt annat göra när man är hemma å sjukskriven typ...
Igår va en kompis här å kolla på den andra datorn men han skulle kolla upp en sak innan han kunde göra nåt med den så...
Igår va min dag väldigt lugn sov typ hela dagen skulle egentligen bara vila nån halvtimme men det blev några timmar till istället så...
Va jättefint väder ute igår kände mej dum att inte va ute nåt men...
Idag fyller Farmor år GRATTIS!!... men orkar inte åka med..mamma vet om det iallfall å jag har ringt jobbet så man är hemma nästa veckan med skönt på ett sätt men ändå inte...MEn det är ju bättre att jag blir bra nu så kan jobba å göra allt som vanligt å leva som jag vill typ men en sak vet jag att jag ska va mer försiktigare nu så...
Igår vill jag inte va ilivet typ mådde skit å va än jag gjorde å sa så blev det bara fel tyckte jag allt..och kan inte göra nåt bra eller typ att inte fixa körkortet eller nåt annat...Men jag hoppas att de kommer för det känns som alla mina kusiner å kompisar har tagit körkort redan...Då känner jag mej så värdlös typ
På lördag spelar svergie mot danmark ska man nog se så
Sitter å kollar på Disney channel sen igår kollade jag på filmen Sprängaren den är bra!
Somna rätt sent igår men va ju lite dumt eftersom jag somna mitt på dagen ju så
Imorr ska jag träffa en kompis å ta en fika ska bli skojigt..Sen på lördagen kommer en kompis från skövde till skara ska man ta en fika med henne oxå ska bli nice
Sitter äter en väldigt sen frukost va å handlade lite förut behövde det så...
Skulle bli sämre väder sa det..Kan säga det är väl lite skönt det med vart nästan för varmt men...
Va och kollade tvättid oxå men det får nog bli nästa vecka man tvättar inte så bråska precis eftersom mamma tvätta lite för mej innan jag åkte till Gbg så

Ska nog passa på att kolla på en riktig lång film sen i lugn å ro tror jag allt...
Och jag kan säga att man kommer han nog en 1 vit månad eller några veckor iallfall måste det...

Nu har man sovit ett lite tag behövde jag tyckte jag allt...
Pappa ringde oxå förut frågade om jag skulle med till Farmor men jag sa att jag inte orkade så..sen ringde R kollade hur det va med mej..han skulle kanske komma hit å hämta datorn sa han men vi fårse hur han gör...
Imorr är det final i talang tror jag om jag inte minns fel ska jag nog se på..

Lite småhungri men jag vet inte va det blir för mat...Fårse sen..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback