God morgon Världen

Nu är jag här igen..Igår så jobbade man å det va rätt lugnt å jag fick lära upp en ny tjej gick väl bra tyckte jag allt men det är mycket att tänka på i början så
Va gött väder ute igår fast de blåste lite i slutet av dagen så men det va okej
Va sjuk seg när jag kom hem men senare så ringde Rickard och frågade om vi skulle äta kvällsmat ihop igår va ju lite trevligt med lite sälskap så han  kom förbi å vi gick å köpte mat sen bara softa hemma hos mej kolla på lite tv:n..Efter en stund så åkte han till sina grabbar...
Sen kollade jag på Robinson sen efter det blev Eurovison 2009 va helt okej tyckte jag allt å rätt låt vann tyckte jag....
Så stort Grattis Norge! Kanske man kan se final 2010 live vore lite skojigt...Men han kom senare på kvällen igen..
Och på kvällen rensa lite bland min skivor(som jag inte lyssnar på längre typ) har lagt ner dem i en låda som ska ner ikällaren
Brände en skiva oxå igår som jag tänkte man kunde lyssna på när man åker till gbg på tisdag..
Gött väder ute idag*ler*blåder lite ute idag men inte mycket
Igår natt så visade de filmen Hot shot 2 den är skojug film så...
Tog en lite sovmorgon idag behövde jag allt å tog en morgondusch va ju gött att vakna upp och nu sitter jag här med en kopp te bara njuter av lediga dagen jag har idag typ
 
Hinner inte träna så mycket iveckan eftersom jag ska iväg på en del grejer så..
Kanske går ut å gå istället nån dag oxå..
Undra va man ska äta sen idag kanske blir lite onyttigt idag med orkar inte laga nåt tror jag eller så blir det mackor å yoghurt oxå
Hade öppet fönstret igår natt å tycket jag  hörde min kusses sambo ute men jag vet inte får fråga henne imorr..
Och nästa helg kommer min kusse hem från ithailand efter ett halvår men han är bara hemma på besök i 2 månader..ska bli skoj att träffa han ändå


Hade lite svårt för att sova inatt så jag kasnke somna vid tre eller nåt så....
Sitter å kollar på Disney channel
Och jag fick reda på igår att mina föräldrar är tydligen i strömstad denna helgen hoppas att de har gött väder då

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback