Kanon helg

Japp då är man ledig men det är ju Morsdag idag så..ska bli nice
Har jobbat hela veckan typ va okej nån dag va det mkt å några dagar va det jättelugnt verkligen
Ifredags va man på Avskedsfest hos Tezz va kul..När vi kom dit så fick mat Kyckling å Potatisgratäng jättegottt
sen satt vi ute å solade plus att det va paketöppning oxå hon fick mkt fint av sina vänner så
Sen så kom det mer folk...sen va det igång med sjungade å festande och jag träffa en kompis som inte har setts på kanske 3 månader va jättekul så..Sen gick jag & Emma hem vid halv ett eftersom hon skulle med bussen men grejen va att bussen gick 01.50 så vi gick hem till mej en sväng så..

Sen jobbade jag igår va jättelugnt verkligen så jag kände mej överflödig så men jag hade utbildning med en tjej gick väl okej tyckte jag allt...Och igår hade en kompis fest så jag gick hem å  käakde  lite sen fundera lite om jag skulle gå eller ej men tezz övertala mej att hänga med en sväng så jag gjorde det så
Va jättekul mkt donken folk å nytt folk oxå....hade skoj å trevligt igår sen blev det utgång på Olins det va en del folk men...Träffade en killkompis Mattias ute igår va skoj att se han ju....
Mådde sådär imorse när jag vakande men trodde att det skulle va värre men...Gick upp vid elva tiden va gött att få sovmorgon så...Pappa ringde väckte mej sen så
Fick min dator igår oxå men har inte kollat på den än kommer nog göra det när jag har kommit hem från Gbg å en kompis ska komma å hjälpa mej med ett virusporgram oxå(han för snäll)
Jag gav R en present igår å han uppskattade den verkligen va 6 öl å lite godis...
De hade vart ute i Linch igår sa det va inte alls mkt folk ute så de hade åkt hem tidigt tydligen
Om en timme kommer mina föräldrar hämta mej då ska vi till Mormor & Morfar på morsdagmiddag ska bli gott =0)..efter det ska jag med hem till mamma å pappa ska nog grilla lite sen ikväll å jag ska ta med mej några av mina muffins
Det va Klassfotbollen igår i Linch va en del folk sa det så
Är jättefint väder ute idag å har vart de hela helgen så
japp imorr ska man till Gbg ska bli gött jag hoppas att jag får åka hem samma dag efter operationen men jag vet inte så...Måste packa ner lite saker sen
Just det ja min chefs bror har fått barn å det blev en liute tjej va kul STORT GRATTIS till JEnny å Muhammed å storebror Josef...
Vaknade 04 -tiden imorse å hade lite kramp iarmen å sen vakande jag typ varje timme å kollade va klockan va hela tiden...
Och imorr så åker Tezz till USA å kommer va  borta helt år det är lite overklliget men sant..Kul för henne å hon kommer ha det kanon bra där ju Lycka till tjejen...Men man kommer SAKNA henne så mkt!
Igår morse så byte jag lakan isängen va gött att sova i ny bäddda säng igår natt kan jag säga så...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback