Ledig Helg

Japp igår va det Vårmarknad i Linch va en del att göra kan man allt säga så men det va okej tyckte jag..jag gick ju runt å bara plockade disk typ så...
Va lite trött i benen å ikroppen igår när jag kom hem så jag somna vdi elva ungefär va gött
Tog en liten sovmorgon sen va jag ute å gick en sväng kom hem tog en dusch å käkade frukost va nice*ler*
Efter nån timme kom R förbi ville berätta nåt för mej nåt tråkigt att hans föräldrar skulle gå isär lite jobbigt tyckte jag att höra.
Så R å hans kompisar skulle hjälpa hans mamma imorr å flytta lite saker för hon ska bo ut i sommarstugan nu så
Lite  tråkgit att de ska bli så..Hoppas det blir iallfall tycker synd om dej verkligen
De hade gått nattvandringen igår sen efter det så ringde R till mej men jag va skittrött då å han hade tydligen skickat ett mess till mej men jag hade inte hört det...
Sen så käkade vi ihop sen hjälpte han lite med teorin oxå och hjälpte mej oxå att fixa min karaoke maskin så det blev nåt ljud när man sjunger....
Har vart å handlade lite precis å tagit upp lite kött till ikväll...ska ta upp mackor oxå sen till imorr
Det är jättefint väder ute idag så gött verkligen
Idag kom kussen peter hem från ithailand men har ej träffat han än

Har fått en ny tid tilll Gbg den 1/6 ska jag dit igen så det är bara ta ledig igen då*suck*Åker dit ena dagen å opera mej dagen efter sen får vi se hur länge jag blir kvar där men jag hoppas inte alls för länge
Men lite skönt att det inte blev midsommar veckan typ
Itorsdags va jag i Linch å träffade Lala å Jenny...Det tråkigaste va att inget fik va inte öppet så vi satt hemma hos Lala fikade va lite mysigt  de med å tjöta lite skit å massa minnen ju alltid kul ju och efter så åkte jag å brorsan hem till mamma å pappa och fika där oxå sen körde jag hem å då tog pappa med sig mat hem å han frågade om jag ville oxå ha mat så blev en pizza till mej*ler*
Idag blir det lugnt ska se på Robinson senare ikväll..
Sitter å kollar på Disneyfilm lite mysigt
Ska försöka komma iväg å träna iveckan oxå måste det verkligen ju
Hoppas att min hyrdesvärd fixar min tvättnyckel nu måste verkligen tvätta snart oxå
kanske ska ta mej en cider sen men jag vet inte..
LÄngtar tills jag får den andra datorn nice verkligen...
Ska köpa mej ett Ubs minne oxå eller om jag lånar ett av mina föräldrar kanske
Hoppas att de är nån bra film ikväll oxå så man kan se på sen...
Hade ju tänkte egentligen åkte till skövde en sväng idag men inte det får ta det en annan dag kanske*tihi*
Skönt att man är ledíg imorr med verkligen
Kollade på Talang igår va lite roligt va den första Semifinalen igår
Undrar va man ska gå R födelsedagspresent*ler*
Ska oxå skicka ett mail till mamma om gbg så det vet när jag ska dit igen...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback