Ledig helg

Då har man ledig helg så skönt verkligen..Va rätt så lugnt igår på jobbet vi hade en praktikant så kunde jag köra med han så*haha* sen va det hem och va handlade lite gott sen bara hem å softa framför tv:n så gott ingen tid att passa idag så..
Kollade på talang igår sen efter det blev det Singen Bee innan jag la mej så ringde en kompis å tjöta lite...Gjorde lite god mat igår det blev Kotletter å färskpotatis*mums*

Lördag: Idag tog jag lite sovmorgon det va gött verkligen å åt frukost i lugn å ro sen gjorde jag iordning mej för at dra till Linch en sväng å kollade lite..Fick ett presentkort av min bror när jag fyllde år på Vero Moda så jag va där kikade lite å hittade lite saker blev nöjd =0)..Har ett presentkort på Gina men jag hittade inget där idag så får vänta...
Vart konstigt väder idag ena stunden spö regnar det å ena stunden så skinner solen..Så när jag kom hem så satte jag mej isoffan å kollade på 2 filmer hade inget annat att göra ändå så...
Sverige förlorade igår va lite tråkgit hoppas att de vinner broms matchen då!

Just nu sitter jag å kollar på final på Handbollen det är Sävehof-Skövde(damer)
Fundera på va man ska äta sen kasnke blir en pizza man vet aldrig..

Ska kolla på Robinson sen ikväll ska bli nice
Har vart inne på en kompis blogg å kollade på bilder på hennes familj hon ska bo hos i USA...lite avis på dej å kommer sakna dej men det är kul att du kommer iväg*glad för dej*
Kanske blir utgång nästa helg fast iskövde vore skoj kasnke man träffar nån från skolan...

Har fixat morsdags present nu lite skönt att ha gjort det så slipper man tänka på det
Måste be om ledighet oxå nästa vecka...skulle ha gjort denna vecka men glömde av det..
Va tydligen marknad i axvall idag en kompis skulle dit

Sugen på att göra en till säsong isälen till hösten fårse beror väl lite om jag har jobb så..
Måste komma iväg å träna nästa vecka nu..har vart dålig på det de sista nu men jag har vart sjuk sen har jag inte orkat men jag vart ute å gått till Coop 2 dagar irad iveckan så...
Men jag har oxå ätit massa skit(skräpmat) oxå så
Vill ha massa nya saker verkligen..Och vill göra om min lägenhet oxå..
Måste gå till vårdcentralen å ta prover oxå

Några av tennisgrabbarna va uppe å käkade häromdagen men han som jag brukar pratar med av de tennisgrabbarna  va inte med för han är ju frankrike inågra veckor till så...längtar tills han kommer å käkar igen*ler*

Om några veckor kommer min kusse hem från thailand å hälsar på han ska va hemma i ca 2 månader sa han...
Han ville inte missa året största grej Stochampionet iskara ju...Då är det fest kan jag säga dej allt
Vill bara säga förlåt till en killkompis hoppas att du vill börja  prata med mej igen...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback