Måndag

Då va det en ny vecka men det blir en kort vecka man jobbar typ..
Va en del folk idag trodde jag inte men det va lite skönt för då gick tiden fortare verkligen
Det har vart lite konstigt väder idag imorse när vi åkte så regnade sen när vi åkte hem från jobbet så va det fint väder så skönt tyckte jag allt
När jag kom hem så gick jag till UM för att fixa en sak det har jag gjort eller egentligen 2 saker där idag...
Efter det va man en sväng på Apokteket sen va man handlade lite till kvällsmaten idag å det blev Kött å Klyftpotatis å sås så klart så nu är man mätt å go sen har man diskat å städat efter sig oxå känner mej så redig verkligen
Måste gå til Hyrdesvärd imorr å fixa med min tvättnyckel igen*suck*

Sitter å kollar på tv å softar lite...Väntar på att Talang ska börja sen vid 20
Imorr får man lite sovmorgon för man ska till gbg med pappa*nice*
En kompis har klarat sitt körkort STOR GRATTIS!  så måste jag ligga i nu när det känns som alla har det utom jag typ
Men jag pluggar varje dag när jag kommer hem å läser innan jag somnar typ
En kompis som opera sig iförra veckan har kommit hem nu å han sa att det gick bra så vi ska ses iveckan sa vi

På fredag kommer Peter hem från Ithailand han har vart bort i ett halvår men är hemma på besök i 2 månader bara sen ska dit igen
Har hört vinnar låten 5 ggr på jobbet idag gillar den verkligen typ första gången som rätt låt vann typ

Är sjukt sugen på att köpa Wiie sen när jag får tebaxs mina skattepengar vore nice..
Idag kan man va uppe lite längre så nice å gött...

Jag hade rätt att jag hörde min kusin sambos röst i lördgas ..
Ska iväg å träna iveckan oxå ska bli så gött å skönt

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback