Onsdag

Igår va jag å pappa i Gbg först på det nya Ikea sen va det dags till  sjukan å skulle få ett besked men läkaren sa att han skulle bränna igen kanske för sista gången sen skulle bli helt frisk
Sen va vi på Ikea ute i Kållerd min bror hade en lång önskelista tydligen*tihi* och sn shoppade jag lite som en till Pall,glasburk sen köpte pappa snapsglas till mej..
Och jag ficlk en klocka i födelsedagspresent men jag tyckte jag den va för liten så jag skulle få en ny så det blev en ny igår...
Jag fick köra hem igår oxå va skoj va hemma en sväng hos mamma å pappa å lämnade lite grejor se körde vi mot skara senare

Har jobbat idag å det va en del att göra så men det va gött då gick tiden iallfall..
Det har spöregnat till å från idag sen när jag kom hem så storstädade jag lägenheten med att dammsuga å sen torka golvet..Och nu har jag precis ätit blev kött å strips å bea-sås
Imorr ska är man ledig  då ska man bussen  till Linch å träffa Lala å Jenny å ta en fika ska bli trevligt å skoj
Och har rensat lite bland grejorna å lite annat... 
Har hyrt en film oxå den heter "Rally Brudar"den va bra tyckte jag allt
Idag fick jag mina kläder som jag har beställt från ellos*wiie*men ska skickat tebaxs lite..
Jo jag köpte en Tia-lott igår å jag vann på den så man kan säga att jag har tur i spel men inte tur i kärlek
Ska ta diska upp snart efter mej oxå..Och man kan va uppe lite längre idag lite gött det=0)
Kanske ska trätta en ihelgen men jag vet inte,..
På fredag är det Vårmarknad i Linch å några artister kommer då men då jobbar man ju så men sen har man ledig helg så gött =0)
Man blev ju lite trött efter maten ju men det går nog över så
Ska göra mej en Kopp te sen å krypa upp isoffan å mysa till en film till sen*nice*
Hoppas att man sover gott sden inatt å drömmer nåt mysigt kasnke*ler*
va tog en dusch precis va gött få bort alla matlukter typ ju
Kan man ju ta en lite sovmorgon imorr så sweet ju
Hoppas att det blir bra väder imorr å resten av helgen nu när man är ledig
Ska snart kolla på en ny film tror jag allt *titi*

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback